اخبار رتبه بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۱

1

اخبار رتبه بندی معلمان بازنشسته ، اخرین اخبار رتبه بندی معلمان بازنشسته ، اخرین اخبار رتبه بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ ، خبر جدید رتبه بندی معلمان بازنشسته ، رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

آخرین اخبار رتبه بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۱

تاریخ اعمال رتبه‌‎بندی برای معلمان مهرآفرین فوراً اصلاح شود

در نامه علیرضا منادی سفیدان به وزیر آموزش و پرورش آمده است:

با تصویب این قانون کلیه معلمان از جمله معلمان طرح مهرآفرین از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ مشمول دریافت فوق العاده رتبه بندی شدند

متأسفانه وزارت آموزش و پرورش با برداشت ناصحیح از بند (۹) ماده واحده قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری مصوب ۱۴۰۱/۸/۸ زمان اجرای رتبه بندی برای معلمان طرح مهرآفرین را ۱۴۰۱/۷/۱ محاسبه نموده است. این در حالی است که اولاً معلمان طرح مهر آفرین با توجه به رأی هیات تطبیق مصوبات، مشمول قانون رتبه بندی از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ بوده‌‎اند، ثانیا بند (۹) ماده واحده قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در مقام بیان حذف آزمون مجدد و صدور شناسه برای معلمان طرح مهرآفرین بوده است، نه عوض کردن تاریخ شمول این معلمان به یکسال بعد.

خواهشمند است دستور فرمایید هرچه سریعتر زمان اجرای رتبه بندی برای معلمان طرح مهرآفرین از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ لحاظ گردد.

حقوق معلمان بازنشستگی فرهنگیان اخبار فرهنگیان اخبار رتبه بندی معلمان اخبار بازنشستگان

واریز ۲ هزار میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته آبان ۱۴۰۱

عضو هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان:

۲ هزار و ۸ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم مهر تا اول آبان ۱۴۰۱ بازنشسته شدند واریز شده است.

این مبلغ شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب ۶ هزار و ۳۹۵ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نیز پس از برگزاری مجامع شرکت‌ها و مجمع عمومی سالیانه موسسه، به حساب این افراد واریز خواهد شد.

***

حکم رتبه بندی برخی مشمولان، آذرماه صادر می گردد

زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش: بازنشسته های ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و بعد از آن ،نو معلمان ، انتقالی ها و … مشمول رتبه بندی می شوند .
کسانی که این ماه حکم آنها صادر نشود، با حقوق آذر ماه پرداخت خواهد شد .

***

واریز ۱۱ هزار میلیارد ریال به‌ حساب بازنشستگان جدید صندوق ذخیره فرهنگیان

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۱ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم شهریور تا اول مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده‌اند، خبر داد.

باقرنژاد با اعلام اینکه بیشترین میزان دریافتی بازنشستگان یک میلیارد و چهل میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: میانگین دریافتی اعضای موسسه نیز به حدود ۳۴۰ میلیون ریال رسیده، در حالی که میانگین واریزی آنها به صندوق در طول دوران خدمت، حدود ۸۶ میلیون ریال بوده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۱ درصد از فرهنگیان شاغل عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند

***

تأمین بودجه رتبه‌بندی معلمان و افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان از محل دلارهای نفتی

سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور:

دولت در سال گذشته با کسری بودجه سنگینی روبه‌رو بود لذا جبران این کسری بودجه مسئله مهمی است ضمن آنکه اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان، افزایش حقوق کارکنان، کارگران و بازنشستگان برای دولت همراه با بار مالی است و دولت از طریق دلارهای نفتی این هزینه‌ها را تأمین کرده است.

دولت به دنبال کاهش فاصله طبقاتی است و رئیس جمهور بر نظام عادلانه پرداخت تأکید دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جلال می گوید

    به جان خودم امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲ هست و هنوز رتبه‌بندی ما را اجرا نکردن.خدایی گیر مسئولین ابلهی افتادیم