مدارس چهارشنبه ۱۴ دی تعطیل است ؟

0

مدارس چهارشنبه ۱۴ دی تعطیل است ، آیا مدارس چهارشنبه ۱۴ دی تعطیل است  ، ایا چهارشنبه ۱۴ دی تعطیل است تهران ، ایا چهارشنبه ۱۴ دی مدارس اصفهان تعطیل است ، ایا چهارشنبه ۱۴ دی تعطیل است اصفهان ، فردا چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل است

وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۴ دی

مدارس تهران دو روز تعطیل شد

آموزش و پرورش شهر تهران: در پی آلودگی شدیدهوای پایتخت آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود

امتحانات یکشنبه و دوشنبه تمامی مقاطع تحصیلی جز نهایی به آخرین امتحان موکول شد

دانشگاه‌ها و تمام مقاطع تحصیلی استان‌ تهران روزهای یکشنبه و دوشنبه غیرحضوری شدند

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ (بین التعطیلی و آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ (هفتم دی ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و بین التعطیلی فردا چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا مدارس چهار شنبه ۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ و آیا فردا تعطیل میشود؟

آیا چهارشنبه ۷ دی مدارس اصفهان تعطیل است

مدارس استان اصفهان فردا تعطیل نیست

فردا (۴شنبه) کلیه ادارات و مراکز آموزشی در اصفهان دایر میباشد

فردا تعطیل است یا نه تعطیلی مدارس فردا آیا فردا مدارس تعطیل است

آیا مدارس تهران چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص تعطیلی مدارس فردا : با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی فردا گرفته نشده است.

مدارس پایتخت فردا تعطیل نیست

فردا (۴ شنبه) کلیه ادارات و مراکز آموزشی در تهران دایر میباشد

تهرانی‌ها از تردد غیرضروری خودداری کنند

یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران:

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا چهارشنبه ۷ دی شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان تهران خواهیم بود. به سبب افزایش شاخص‌های آلودگی هوا همچنان شاهد بازگشت آلودگی هوا هستیم و در این شرایط کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش یافته است. شاخص کیفیت هوا در صورت مهار نشدن منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در مناطق پرتردد برای تمام گروه‌ها در بازه ناسالم خواهد بود

مدارس کدام شهرها روز چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل هستند؟

اطلاعیه در خصوص وضعیت ادامه فعالیت‌های مدارس در روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ استان چهارمحال و بختیاری

به اطلاع دانش آموزان، اولیا و همکاران گرامی میرساند با توجه به بارش برف و باران و سرمای هوا فردا چهارشنبه ۷دی ماه، به غیر از مدارس ابتدایی،متوسطه اول ،متوسطه دوم و کودکستان های شهرستان کوهرنگ که آموزش به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار میگردد، کلیه مدارس ابتدایی ،متوسطه اول، متوسطه دوم و کودکستان ها (مهد کودک و پیش دبستانی) در سطح استان فعالیت خود را از ساعت ۹صبح آغاز خواهند نمود، همچنین در شیفت بعد از ظهر، مدارس یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد. لازم به ذکر است امتحانات نهایی در شهرستان کوهرنگ و در سراسر استان راس ساعت مقرر طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

وضعیت مدارس اراک در ۷ دی۱۴۰۱

همه مدارس اراک و شازند و مهاجران در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ به دلیل انباشت آلاینده های جوی غیر حضوری اعلام شد .

با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی: مدارس دو شهرستان اراک و شازند و همچنین مهاجرام در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۷ دی ماه به دلیل انباشت آلاینده های جوی و سکون هوا غیر حضوری اعلام می شود .

مدارس قم

مدارس ابتدایی خاوه ، ویریچ ، فردو ، وشنوه و کرمجگان به صورت غیر حضوری و آموزش ها از طریق شبکه های مجازی برقرار خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ