تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

0

آیا فردا مدارس کرمانشاه تعطیل است یا نه

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کرمانشاه برای روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ؛ مدارس مقطع متوسطه در نوبت صبح شنبه در شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه و دالاهو، تعطیل و به صورت غیرحضوری است.

این تعطیلی و تاخیر شامل مدارس شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین نمی‌شود. فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نوبت بعدازظهر تمام مدارس استان و نیز فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها به روال عادی خواهد بود.

افشین یگانه، از تعطیلی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی در ۱۱ شهرستان استان (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه خبر داد و اظهار داشت: همچنین مقطع متوسطه در این ۱۱ شهرستان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس کرمانشاه فردا تعطیل است یا نه تعطیلی مدارس فردا اخبار کرمانشاه آیا فردا مدارس تعطیل است

سرپرست سازمان هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: روند کاهشی دما تا روز یکشنبه تداوم داشته، به تدریج و به شکلی محسوس متوسط دما در سطح استان کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود، کمینه دمای هوا در روزهای شنبه و به ویژه (یکشنبه)، به طور غالب بین ۵ تا ۱۰ درجه زیر صفر، در نقاط سردسیر و معتدل استان به ثبت برسد. به گفته سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه کاهش دما، شرایط را برای تشکیل مه (به خصوص در اوایل روز) تشدید می‌کند.

زورآوند ‌خاطرنشان کرد: از عصر یکشنبه تا روز سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر افزایش دمای شبانه، مجدداً شاهد بارش‌های متناوبی از برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ