بلفاروپلاستی چیست و تاثیر آن در زیبایی صورت

0

از آنجایی که غبغب عمدتاً به دلیل چربی صورت ایجاد می‌شود، هدف اصلی تخلیه چربی اضافی در این ناحیه است. اگر شلی ناشی از پیری باشد، پزشک انجام همزمان لیفت گردن یا تخلیه غبغب را توصیه می کند و این دو روش در کنار هم چهره شما را متحول می کند و شما را بسیار زیباتر می کند. بلفاروپلاستی بر روی پلک های بالا و پایین انجام می شود و شامل برداشتن چربی، پوست اضافی و افتادگی ناشی از افزایش سن یا یک فرآیند ارثی در ناحیه چشم است.امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی به خصوص در زمینه عمل های زیبایی روش های مختلفی برای درمان افتادگی و لیفت ابرو وجود دارد که فرد می تواند با توجه به شرایط خود از بین این روش ها انتخاب کند.

 

این عمل چه عوارضی دارد؟

خوشبختانه این دو جراحی عوارض خاصی ندارند و هر اتفاقی که بعد از جراحی می افتد از عوارض شایع جراحی است. لطفاً توجه داشته باشید که تیغه برش یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر نتیجه عملیات است. به همین دلیل ابتدا مطمئن شوید که پزشک شما یک پزشک واجد شرایط است و سپس اقدام به عمل کنید.

عوارض مکرر عمل

کبودی زیر چانه، تورم در ناحیه کشاله ران، بی حسی ناحیه عمل شده و عفونت در صورت عدم همکاری با پزشک و عدم استفاده از داروها و کرم های آنتی بیوتیک.

دستورالعمل های بعد از عمل

عملیات غبغب یک هدف دارد، بستن صحیح آن یکی از مهمترین لحظات بعد از عمل است و کیفیت نتیجه به آن بستگی دارد. استفاده از آن به روشی که متخصص پزشکی می خواهد بسیار مهم است. آن را با دقت قرار دهید و بدانید که برای بهبودی سریع‌تر شما مفید است. به مدت پانزده تا بیست روز به شدت ورزش نکنید. آب و بخار آب برای ناحیه عمل شما مضر هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که چانه و گردن شما در استخر یا زیر دوش خیس نمیشود (ایده خوبی است که رفتن به استخر را به بعد از بهبودی موکول کنید). پانسمانی که پزشک به شما می دهد را به همان روش حفظ کنید. از داروها یا غذاهایی که زخم را التیام می بخشند مانند مرکبات و آناناس استفاده کنید. سعی کنید تخت خود را کج نگه دارید و در غیر این صورت چند بالش زیر سر خود قرار دهید. با پزشک خود تماس بگیرید تا مشکلات احتمالی را با او در میان بگذارید.

 

جوانسازی و زیباسازی صورت امروزه به دلیل توجه بیش از حد به ظاهر خود توجه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها را به خود جلب کرده است و یکی از راه های زیباسازی صورت تزریق چربی برای رفع چین و چروک و جوانسازی آن است. انواع مختلفی از جراحی های صورت و عمل های زیبایی وجود دارد که در کلینیک گونه goonehclinic.com به صورت تخصصی انجام شده و هر قسمت از صورت به طور جداگانه در لیست عمل های زیبایی قابل انجام برای مردان و زنان در نظر گرفته شده است. یکی از تغییرات مهم صورت با افزایش سن، افتادگی پوست وعضلات صورت است. در این موارد مثلاً افتادگی قسمت پایین صورت ایجاد می شود، زاویه بین صورت و گردن زیاد می شود و صورت ظاهر پیرتری به خود می گیرد. در این موارد جراحی لیفت وضعیت صورت را بهبود می بخشد. اثر جراحی لیفت صورت را می توان با کشیدن پوست صورت از جلو و زیر گوش به عقب و بالا شبیه سازی کرد. در لیفت صورت ابتدا ماهیچه های صورت را به سمت بالا و عقب می کشیم و با روش های مختلف آن ها را تثبیت می کنیم و سپس پوست اضافی را جدا می کنیم. زاویه جلوی گردن افزایش می یابد.

در بسیاری از موارد، اقدامات جراحی اضافی نیز مورد نیاز است، مانند آسپیراسیون چربی زیر جلدی در گردن و لبه فک پایین و اصلاح غبغب . محل برش جراحی لیفت صورت معمولاً در جلوی لاله گوش قرار دارد و بسته به شدت لیفت صورت ممکن است تا پشت گوش هم کشیده شود. دقت محل این برش، نوع برش و طول برش، عوامل بسیار مهمی هستند که بر نتیجه عمل و رضایت بیمار تاثیر می گذارند. بیشترین تاثیر لیفت روی قسمت پایین صورت و گردن می افتد و قسمت میانی صورت نسبتا موثر است. ترکیب این اثرات باعث بهبود فرم سه بعدی صورت و شادابی آن می شود.

در کنار لیفت صورت می توان جراحی های مختلفی را انجام داد که رایج ترین آنها پیوند چربی، لیفت ابرو، جراحی پلک و پروتز چانه است. انجام این عمل ها به صورت همزمان با لیفت صورت یا بعد از آن تاثیر زیادی در بالا بردن نتیجه دارد. عمل لیفت صورت تغییراتی در میزان جوانسازی صورت و طبیعی بودن تغییرات دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ