خصوصیات ضد آفتاب الارو

0

پوست ارزشمندترین دارایی شماست؛ پس وظیفه دارید با داشتن یک روتین پوستی مداوم و پیوسته از آن بهترین نحو محافظت کنید. خوب است بدانید وجود یک ضد آفتاب استاندارد و کاربردی در روتین پوستی شما ضروری است؛ زیرا با ایجاد لایه‌ای محافظ می‌تواند پوست شما را از شر اثرات مخرب خورشید محافظت کند، البته استفاده از هر ضد آفتابی نیز درست نیست، زیرا برخی از محصولات موجود در بازار کارایی و کاربرد کافی ندارند و گاها مضراتی همچون ایجاد کک و مک را نیز به همراه دارند.

ضد آفتاب الارو به عنوان یکی از استانداردترین و قدیمی‌ترین محصولات مراقبت از پوستی اینجاست تا تمامی نیازها و مشکلات شما را رفع کند.

با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم به صورت کامل و جامع خصوصیات ضد آفتاب الارو را مرور کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

ضد آفتاب الارو، محصولی چند منظوره برای حفظ سلامت پوست

الارو یکی از کمپانی‌های شناخته شده و معروفی است که سال‌هاست در حوزه تولید محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی فعالیت دارد.

چند منظوره بودن ضد آفتاب‌های الارو و فرمولاسیون ویژه این محصول موجب شد این برند بتواند در مدت زمانی کوتاه شهرتی قابل ملاحظه بدست آورد.

الارو در سال ۲۰۰۷ در فرانسه شروع به کار کرد و اولین بار در سال ۱۳۸۹ محصولات متنوع خود را به ایران صادر کرد.

از بین سبد کالایی متنوع آن ضد آفتاب الارو محصولی بود که توانست به سرعت جای خود را در کیف آرایشی خانم‌ها باز کند.

این برند انواع ضد آفتاب را با کاربردهای مختلف و گاها به صورت چند منظوره طراحی و تولید می‌کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

در هنگام خرید ضد آفتاب الارو به اصالت محصول توجه داشته باشید. ضد آفتاب الارو اصل فقط با spf 25 و ۳۰ عرضه می‌شود و عبارت all skin types روی آن نوشته نشده و موارد فوق نشان دهنده تقلبی بودن محصول است؛ پس به آن توجه داشته باشید.

خرید ضد آفتاب الارو از پرنیان دارو

استفاده از ضدآفتاب در فضای باز و حتی محیط‌هایی که دارای اشعه‌های فلورسنت هستند واجب و ضروری است؛ از طرفی با توجه به اینکه این محصول مستقیما با سلامت پوست شما در ارتباط است، خرید یک محصول اصیل و اورجینال نیز بسیار مهم است.

اگر تشخیص اصالت و کیفیت محصولات پوستی برایتان سخت است؛ بهتر است با خرید از مراکز معتبری همچون پرنیان دارو بدون استرس و با خیالی آسوده خریدی بهینه داشته باشید.

مجموعه پرنیان دارو به عنوان معتبرترین داروخانه آنلاین به منظور ایجاد بستری مطمئن و آسان برای خرید داروهای بدون نسخه، تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را در حوزه آنلاین آغاز کرد.

این مجموعه با در نظر گرفتن خدماتی همچون ارسال فوری، تضمین بازگشت وجه و پشتیبانی آنلاین به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک ساده و به آسانی بدون اتلاف وقت و سردرگمی و همچنین بدون مراجعه به مراکز شلوغ انواع ضد آفتاب الارو را خریداری کنید.

آشنایی با مشخصات ضد آفتاب الارو

با توجه به اینکه محصولات مراقبتی مستقیما با سلامت شما در ارتباط هستند؛ پس حتما باید هنگام خرید ویژگی‌های هر کدام را بررسی کنید تا ضمن داشتن خریدی بهینه از سلامت پوست خود نیز مطمئن باشید.

با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه خصوصیات ضد آفتاب الارو را بررسی می‌کنیم.

  • پوشش دهی بالا: پوشش دهی مناسب یکی از موارد مهمی است که برای اکثر افراد حائز اهمیت است. با خرید این محصول مطمئن باشید که صفر تا صد انتظاراتتان برآورده خواهد شد.
  • بافت سیلیکونی: این خاصیت موجب می‌شود که پس از استفاده پوستی سبک و نرم داشته باشید؛ همچنین بافت سیلیکونی این محصول از تعریق زیاد نیز جلوگیری می‌کند.
  • مناسب برای تمامی سنین حتی کودکان: حساسیت و رعایت استانداردهای لازم در تولید این محصول موجب شده تا اکثر افراد با سنین مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.
  • ارائه در انواع رنگ‌های برنزه، بژ و بی رنگ: تولید این محصول با رنگدانه‌های مختلف موجب شده تا افراد با هر تناژ پوستی بتوانند آن را تهیه کنند.
  • آنتی باکتریال: این محصول از پوست شما در برابر اکثر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند.

اگر اهل استفاده از ضد آفتاب‌های استاندارد و کاربردی باشید حتما می‌دانید ویژگی‌های فوق خصوصیات یک محصول استاندارد است؛ پس با خیال راحت این محصول را از پرنیان دارو، معتبرترین داروخانه آنلاین تهیه کنید.

خریدی مطمئن با بررسی خصوصیات ضد آفتاب الارو!

اگر قبل از خرید هر محصولی ویژگی‌ها و خصوصیات آن را بررسی کنید نسبت به خرید یا عدم خرید آن مطمئن خواهید شد؛ به همین دلیل در ادامه مهم‌ترین شاخصه‌های این محصول که از جانب متخصصین پوست و مو تایید شده است را بررسی می‌کنیم.

یکی از دلایلی که موجب می‌شود ضد آفتاب الارو را اکثریت بشناسند ترکیبات بی‌نظیر آن است.

وجود تیتانیوم دی اکساید در ترکیبات ضد آفتاب الارو همچون یک معجزه عمل می‌کند.

 تیتانیوم دی اکساید با کمترین جذب و حداقل عوارض یک لایه حفاظتی در برابر اشعه‌های فرابنفش خورشید ایجاد می کند و پوست شما را در برابر انواع نور مرئی، اشعه HVA2 و HVB حفاظت می‌کند.

علاوه بر تیتانیوم دی اکساید، ترکیبات سیلیکونی ضد آفتاب الارو موجب می‌شود تا این محصول علاوه بر خاصیت ضد آفتاب بودن، نرم کننده و مرطوب کننده نیز باشد.

علاوه بر این وجود سالیسیلیک اسید با خاصیت لایه برداری پوست شما را از هرگونه آکنه پاکسازی می‌کند و در نتیجه پوستی شاداب و بانشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌های ضد آفتاب الارو، تضمین کننده سلامت پوست

تولید انواع ضد آفتاب با ویژگی‌های مختلف و متنوع موجب می‌شود تا شما بتوانید متناسب با جنس و نوع پوست خود انتخابی بهینه داشته باشید.

در ادامه ویژگی‌های انواع ضد آفتاب الارو بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید انتخابی بهینه و استاندارد داشته باشید.

  • ضد آفتاب فاقد چربی الارو

استفاده از ماده‌ای به نام سبومین SB12 در ضد آفتاب الارو موجب شده تا این محصول برای پوست‌های چرب و مختلط بسیار مناسب و کاربردی باشد.

استفاده از این محصول موجب می‌شود تا پوستی متعادل، فاقد جوش و آکنه داشته باشید؛ علاوه بر این وجود سبومین SB12 از پوست شما در برابر اشعه‌های مادون قرمز و بنفش نیز محافظت می‌کند.

اگر پوست چربی دارید و قصد دارید این محصول را خریداری کنید خوب است بدانید که این محصول در سه رنگ بژ طبیعی، بژ روشن و بی رنگ عرضه می‌شود.

  • ضد آفتاب الارو مناسب برای پوست‌های حساس

ضد آفتاب‌هایی که مخصوص پوست‌های حساس تولید می‌شوند در برابر آب و تعریق مقاوم هستند و بدون هیچ گونه فیلتر شیمیایی از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کنند.

پرنیان دارو به عنوان یک داروخانه آنلاین این محصول را با قیمتی مناسب برای شما ارسال خواهد کرد.

  • ضد آفتاب الارو مناسب برای انواع پوست‌ها

اگر پوست چرب یا حساسی ندارید، می‌توانید از ضد آفتاب‌هایی که برای انواع پوست‌ها طراحی و تولید شده است استفاده کنید. در دستورالعمل اصلی این محصول توصیه شده است که افرادی با پوست معمولی یا خشک می‌توانند از آن استفاده کنند.

وجود درماکسیل در این نوع محصول از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند و به عنوان یک آبرسان قوی عمل می‌کند که رطوبت پوست را حفظ کرده و مانع از شکاف‌های عمیق پوست می‌شود.

  • ضد آفتاب الارو همراه با خاصیت ضد لک

ترکیبات ضد آفتابِ ضد لک الارو به گونه‌ای است که می‌تواند مواردی همچون لک، کک و مک و التهابات پوستی را از بین ببرد.

نکته: در نظر داشته باشید که استفاده از این محصول در دوران بارداری توصیه نمی‌شود.

  • ضد آفتاب کودک الارو

ترکیبات صد در صد طبیعی این محصول موجب شده تا برای پوست لطیف و حساس کودکان مناسب باشد؛ ضمن اینکه علاوه بر حفاظت در برابر اشعه‌های خورشید خاصیت آبرسان نیز دارد.

نحوه استفاده از ضد آفتاب الارو

انتخاب یک ضد آفتاب مناسب بسیار مهم است؛ اما نحوه استفاده صحیح بخش مهم‌تر ماجراست؛ زیرا اگر یک ضد آفتاب خوب و استاندارد را به درستی مصرف نکنید قطعا نتیجه کافی و مناسبی دریافت نخواهید کرد.

در ادامه نحوه استفاده مناسب از ضد آفتاب را مرور می‌کنیم.

  • بهترین زمان استفاده از ضد آفتاب ۲۰ دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض نور آفتاب است. در طول این ۲۰ دقیقه ترکیبات ضد آفتاب جذب پوست شده و به عنوان لایه‌ای محافظ عمل خواهند کرد.
  • در هر نوبت به میزان دو و نیم بند انگشت ضد آفتاب استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که حجم کم ضد آفتاب با استفاده نکردن آن هیچ فرقی ندارد؛ پس به حجم کافی از ضد آفتاب را روی تمامی نقاطی که در معرض آفتاب هستند، بزنید و ماساژ دهید.
  • اگر برای مدت طولانی در معرض اشعه‌های خورشید هستید حتما هر ۲ ساعت ضد آفتاب خود را تمدید کنید تا خاصیت محافظتی آن تجدید شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ