بازیگر نقش فیروزه در گیل دخت کیست +عکس

0

بازیگر نقش فیروزه در گیل دخت کیست ، عکس واقعی بازیگر نقش فیروزه در گیل دخت ، اسم بازیگر نقش فیروزه در گیل دخت کیست ، بازیگر فیروزه در گیلدخت

بازیگر نقش فیروزه در گیلدخت کیست

سریال گیلدخت اولین مجموعه تلویزیونی یاسمن معاوی است که در آن نقش فیروزه را بازی کرده است. فیروزه ندیمه گلنار است. او خواهر خوانده گلنار محسوب می شود و در تمام سختی ها و مشکلات کنارش می ماند و در واقع می توان فیروزه را نیز از نقش های اصلی محسوب کرد که اتفاقا بازی خوب یاسمن معاوی در این نقش بسیار به چشم آمده است و می توان امیدوار بود این هنرمند از این پس در نقش های دیگر و در سریال ها و فیلم های بیشتری دیده شود.

یاسمن معاوی سریال گیلدخت بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگران سریال گیلدخت

یاسمن تو گیلدخت کاراکتر یه دختر ساده اما بلبل زبون رو داره که خب میشه گفت در واقعیت هم پنجاه درصد این مدلیه که تنها ساده نیست بلکه خیلیم شیطوووونه!

البته که این سبک شیطنت برمیگرده به ذات و درون آدما که یکی آرومه و شیطنت داره و در ضمن اقتضای سن و سال این بازیگر جوانمونم هست که هنوز سرزندگیش رو داشته باشه. دیگه این روزا وقتی هنرمندانی هچون مرجانه گلچین اونقدر قرتی و شاداب هستن چرا نباید امثال یاسمن معاوی باشن؟!

یاسمن معاوی سریال گیلدخت بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگران سریال گیلدخت

نخستین تجربه بازیگری یاسمن معاوی نقش آفرینی در فیلم سینمایی غیرمجاز بوده است. او در فیلم های سینمایی ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف نیز فعالیت داشته است.  و در فیلم های ماهی سیاه کوچولو ( مجید اسماعیلی) , دختر (رضا میر کریمی) و کلاشینکف (سعید سهیلی) بازی کرده است.

او در رشته نرم افزار کامیپوتر درس خوانده و ظاهرا در ابتدا برنامه ای برای ورود به دنیای بازیگری نداشته اما یک اتفاق مسیر زندگی اش را تغییر داده است.

یاسمن معاوی سریال گیلدخت بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگران سریال گیلدخت

سومین روزی که یاسمن وارد دانشگاه شده بود، یک گروه فیلمبرداری که در حال ساخت فیلمی به نام غیرمجاز به کارگردانی حسن یکتاپناه بود، وارد این دانشگاه شد تا چند سکانس را در آنجا ضبط کنند. این گروه یاسمن را برای بازی در چند سکانس انتخاب کردند و به این ترتیب دختر دانشجو وارد دنیایی تازه شد. غیر مجاز داستان دخترجوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید او در این راه با ناملایماتی روبرو می شود که توقع آن را ندارد.

معاوی بعد از آن همزمان با تحصیلات آکادمیک در کلاس آزاد بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد و اینگونه بود که رفته رفته به دنیای هنر نزدیک و نزدیک تر شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ