یاسمن معاوی کیست و چند سال دارد +عکس اینستاگرام

0

یاسمن معاوی کیست ، یاسمن معاوی چند سال سن دارد ، یاسمن معاوی متولد چه سالی است ، یاسمن معاوی اصالتا اهل کجاست ، فیلم و سریالهای یاسمن معاوی Yasaman Moavi

بیوگرافی و زندگینامه یاسمن معاوی

سریال تلویزیونی «‌گیل‌دخت» کاری از گروه فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی رسانه ملی است؛ سریالی که بازیگران جوانی چون “یاسمن معاوی” در آن با بازی در نقش “فیروزه” ندیمه “گلنار” به ایفای نقش پرداخته است.

یاسمن معاوی متولد سال ۱۳۷۲ و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است، اما از سال ۱۳۹۲ به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شده و برای اولین بار مقابل دوربین سعید سهیلی برای فیلم سینمایی «کلاشینکف» رفته است.

یاسمن معاوی نام بازیگران زن ایرانی بیوگرافی یاسمن معاوی

یاسمن معاوی اصالتا جنوبی است. والدین او هر دو اهل اهواز هستند اما خودش در تهران به دنیا آمده و زندگی کرده است.

اینستاگرام یاسمن معاوی

لینک پیچ صفحه این بازیگر : https://www.instagram.com/yasaman_moavi

معاوی نیز یکی از هنرجوهای آموزشگاه بازیگری زنده‌یاد “امین تارخ” است و در سال ۱۳۹۰ برای اینکه به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شود، دوره‌های هنرپیشگی را در آکادمی بازیگری این هنرمند فقید سپری کرده است.

یاسمن معاوی پس از «کلاشینکف» در فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا در سال ۱۳۹۴ بازی کرد و بلافاصله در نقش “توکا” در فیلم «غیر مجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه تجربه بازی در کنار بازیگرانی چون میلاد کی‌مرام، لیلا زارع و پریوش نظریه به دست آورد.

یاسمن معاوی نام بازیگران زن ایرانی بیوگرافی یاسمن معاوی

یاسمن معاوی اولین بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی معروفی همچون غیر مجاز تجربه میکنند این درحالیست که نقش یک این فیلم را هم به عهده دارند .

یاسمن معاوی در مورد انتخابش در فیلم غیر مجاز گفت : فراخوانی را برای بازیگری در مطبوعات مشاهده کردم حدود ۲۰۰۰ نفر در این فراخوان شرکت کرده بودند که من هم جزو یکی از آنها بودم . از بین ۲۰۰۰ نفر تنها ۵ نفر کاندید شدیم و در نهایت از بین ۵ نفر من به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شدم .

یاسمن معاوی در انتهای مصاحبه خود از میلاد کی مرام تشکر فراوان کرد و گفت : میلاد کی مرام در این فیلم خیلی کمکم کرد به طوریکه از بازی کردن در کنارش احساس راحتی می کردم .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ