سرقت مادر از خانه های لاکچری برای خرید وسیله خانه

0

ساتین نیوز: پیرزن خدمتکار منازل در حالی که با پول اموال سرقتی از خانه های لاکچری منطقه یک برای خود و دخترانش لوازم خانه می خرید دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از رکنا، قدسی خانم، زنی ۶۰ ساله و ساکن شهرک حکیمیه تهران است. حدود ۱۲ سال در مناطق شمال شهر تهران مشغول به کارهای خدماتی است. این زن متاهل که دو دختر و داماد نیز دارد با وجود اینکه هیچ سارقی در خانواده آنها نیست حالا دو روزی است که دستگیر شده است.

طبق تحقیقات صورت گرفته، قدسی خانم در خانه هایی که مشغول به کار خدماتی بوده است، شروع به سرقت جزئی از اجناس و اموال صاحبان خانه می کند. هیچ یک از این افراد نیز به دلیل خرد بودن دزدی ها، متوجه این موضوع نمی شدند تا اینکه دو تن از صاحبان منازل برای شکایت به کلانتری ۱۶۴ قائم منطقه سوهانک مراجعه می کنند و آنجا ابعاد جدیدی از ماجرا مشخص می شود.

این زن حدود ۸۰۰ میلیون تومان فقط در سه ماه اخیر طلا و نقره و دلار ربوده است که بر اساس پیگیری های صورت گرفته، طلاها و نقره ها با قیمت پایین تر به دلیل نداشتن فاکتور خرید به یک مغازه دار در شهرک حکیمیه فروخته می شد و دلارها نیز در بازار آزاد در مرکز شهر به فروش می رسید.

در این مدت کوتاه سه ماهه نزدیک ۶ هزار دلار ، ۲ هزار ۵۰۰ لیر، سکه ، گردنبند، دستبند و… ربوده است. تاکنون سابقه کیفری ندارد و تازه برای اولین بار دستگیر شده است. حال ۲ شاکی دارد که روز گذشته رضایت یکی از آنها را با واریز مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان گرفته است و تنها یک شاکی خصوصی دیگر دارد اما ممکن است که شکات بیشتری نیز در کار باشند.

نکته جالبی که در این دزدی ها توسط پیرزن ۶۰ ساله وجود دارد این است که او بعد از این دزدی ها و فروختن اجناس سرقتی ، پول آن را خرج خرید یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مبل و… برای خانه خودش و دخترانش کرده است. همچنین قدسی خانم هربار که خریدی کرده نیز به همسرش درباره پول آن دروغ گفته و ادعای گرفتن وام می کرده است.

بازداشت تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری کمال شهر

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ