ثبت نام وام دانشجویی در سامانه جدید (زمان و نحوه درخواست)

4

ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد ، ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۱  ، ثبت نام وام دانشجویی پیام نور ، ثبت نام وام دانشجویی برای خرید گوشی ، ثبت نام وام دانشجویی علوم پزشکی ، ثبت نام وام دانشجویی کمیته امداد ، طریقه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه ، ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم ، ثبت نام وام دانشجویی علمی کاربردی

نحوه ثبت نام وام دانشجویی

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، نظر به اهمیت ارتقاء و بهینه سازی ابزار نرم افزاری ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان عزیز سراسر کشور، سامانه خدمات رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir راه اندازی شد.

درهمین راستا و به منظور همسان سازی نحوه عملکرد ادارات رفاه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، اولین مرحله آموزش نحوه کار با سامانه جدید به صورت وبینار در محل صندوق رفاه دانشجویان برگزار گردید.

معاونین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی در این وبینار حضور یافته و در جریان و آموزش شرح کارکرد سامانه قرار گرفتند.

اطلاعیه وام دانشجویی

قابل توجه متقاضیان وام تحصیلی، ودیعه مسکن متاهلین، شهریه

مدارک لازم جهت درخواست وام دانشجویی

ثبت نام در پرتال صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://swf.ir

افتتاح حساب در یکی از شعب بانک تجارت

سند تعهد محضری (فرم آن در قسمت فرمها موجود است) با ضامن معتبر (کارمند رسمی یا پیمانی دولت، یا بازنشسته , و یا کارمند قراردادی با حداقل ۵ سال سابقه کار و دارای شناسه کارمندی)

گواهی کسر اقساط از حقوق ضامن (فرم آن در قسمت فرمها موجود است) – تحویل آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی ضامن به اداره رفاه دانشجویان الزامی است.

**دانشجویانی که برای دومین بار درخواست وام دانشجویی می دهند نیاز به تکمیل مجدد سند تعهد محضری ندارند**

وام دانشجویی دانشگاه آزاد وام دانشجویی ثبت نام وام دانشجویی

زمان ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۱

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه با توجه به طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان، زمان ثبت‌ درخواست وام دانشجویی که قرار بود از ۱۵ بهمن ماه آغاز شود، با تاخیر همراه شد؛ بیان کرد: با توجه به طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان که با یاری پروردگار از ۲۵ بهمن ماه کلید خورد، زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی با تاخیر چند روزه شروع خواهد شد و دانشجویان می‌توانند از روز دوشنبه اول اسفندماه سال جاری نسبت به ثبت درخواست وام خود اقدام کنند.

دکتر مسعود گنجی عنوان کرد: مرحله انتقال داده‌ها به سامانه جدید صورت گرفته و تغییر سامانه در راستای سهولت دسترسی دانشجویان عزیز انجام شده است

زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم

بخشنامه ۶۵۸۴ در خصوص اعطای وام در نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱

بخشنامه ۱۳۰/۶۵۸۴ تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ در خصوص اعطای وام های دانشجوی و جداول اعطای وام وزمان بندی در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

دانلود فایل

زمان ثبت نام وام ضروری دانشجویی

دانشجو می تواند در هر نیمسال منحصرا از یک رویداد استفاده نماید.

* استفاده از هر رویداد در طول مقطع تحصیلی، صرفا یک بار مجاز می باشد.
* رویداد ازدواج ، فقط یک نوبت در تمام مقاطع تحصیلی و حداکثر تا ۱۸ماه پس از تاریخ عقد صرفاً در دوران تحصیل امکان پذیر خواهد بود.
* با توجه به جایگزینی وام ضروری رویداد به “تشخیص ریاست صندوق” با “رویداد خرید لوازم کمک آموزشی”، دانشجویانی که قبلا از وام
ضروری رویداد به تشخیص ریاست صندوق بهرهمند شدهاند امکان استفاده از وام رویداد خرید لوازم کمک آموزشی را ندارند.
* رویداد خرید لوازم کمک آموزشی با تکمیل فرم تقاضای وام با تأیید معاون محترم دانشجویی و ارائه مدارک لازم (شامل فاکتور رسمی و معتبر
لپ تاپ، قلم نوری و …) پرداخت خواهد شد

سایت ثبت نام وام دانشجویی

شناسه خدمت سازمان امور استخدامی ۱۸۰۴۲۴۰۸۱۰۰
کد ۲
عنوان خدمت/وظیفه اعطای وام دانشجویی به دانشجویان
دسته بندی ارائه تسهیلات دانشجویی به دانشجویان
ار‌ائه دهنده اداره پرداخت تسهیلات
نوع خدمت G2C
نوع ار‌ائه الکترونیکی
مدارک لازم سند تعهد محضری ( ضامن برای دریافت تسهیلات)
درخواست الکترونیکی خدمات https://refah.swf.ir
پست الکترونیکی [email protected]
شماره تماس ۰۲۱-۸۹۳۷۶۰۰۰
شماره تماس رابط ۰۲۱-۸۹۳۷۶۰۰۰

مشکل در ثبت نام وام دانشجویی

نام نویسی برای دریافت وام های دانشجویی که به دلیل طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان یک بار به تعویق افتاده و براساس اعلام دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان از روز دوشنبه اول اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود.

طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام‌های دانشجویان در نیمه دوم سال تحصیلی افزایش نمی‌یابد.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، احتمال افزایش وام ودیعه مسکن وجود دارد. اگر سازمان برنامه و بودجه، مبلغی را برای صندوق رفاه دانشجویان در نظر بگیرد، با توجه به اینکه تمام اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است، به محض دریافت بودجه مورد نظر، افزایش وام ودیعه مسکن متاهلی لحاظ می‌شود. اگر سازمان برنامه و بودجه، بودجه موردنظر صندوق را پرداخت کند، وام ودیعه مسکن متاهلی چند برابر افزایش می‌یابد.

در واقع وام‌ها به ۵ دسته “تحصیلی”، “ودیعه مسکن متاهلی”، “شهریه”، “بند ج تبصره ۹ قانون بودجه کل کشور” و “تغذیه” طبقه‌بندی می‌شود.

میزان وام تحصیلی دانشجویان در سال تحصیلی کنونی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی پیوسته معادل یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود که برای سال تحصیلی آینده مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین وام تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد پیوسته، کارشناسی‌ارشد ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای در سال تحصیلی گذشته معادل یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود. در حال حاضر، مبلغ این وام ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین دانشجویان دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته مبلغ ۶ میلیون تومان نیز در سال تحصیلی گذشته برای وام تحصیلی دریافت می‌کردند. وام این گروه از دانشجویان با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال تحصیلی جدید رسیده است.

وام مسکن به ۳ گروه “شهر تهران”، “کلان‌شهرها” و “سایر شهرها” تقسیم می‌شود، در سال تحصیلی گذشته، میزان وام مسکن در پایتخت معادل ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. در سال تحصیلی جدید، این مبلغ معادل ۳۵ میلیون تومان است. وام مسکن متاهلی در کلان‌ شهرهای ایران برای سال تحصیلی گذشته معادل ۲۶ میلیون تومان بود؛ مبلغ این وام در سال تحصیلی جدید ۳۰ میلیون تومان است. همچنین مبلغ این وام در سایر شهرهای ایران در سال گذشته تحصیلی، مبلغ ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که با افزایش ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی معادل ۲۵ میلیون تومان برای سال تحصیلی جدید است.

میزان وام شهریه در سال گذشته تحصیلی برای مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی‌ناپیوسته معادل ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. این مبلغ در سال تحصیلی جدید معادل ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است. وام دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد پیوسته، کارشناسی‌ارشد ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای در سال تحصیلی گذشته نیز به میزان ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود. این مبلغ در سال تحصیلی آتی با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به مرز ۳ میلیون تومان رسیده است. همچنین مبلغ وام شهریه دانشجویان دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته در سال گذشته تحصیلی معادل ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. این مبلغ در سال تحصیلی جدید نیز همان ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. علیرضا می گوید

    خاک تو سرشون سایت وامونده شون خرابه نمیشه درخواست داد دو تومن وام دانشجویی این همه ادا نداره مسخره ها

  2. دریا می گوید

    کاملا مشخصه که این کار عمدیه سایت هم درست نمیکنن

  3. محمد می گوید

    خبرشون هر وقت بخوان یه پولی بدن به مردم از این اداها درمیارن حالا خوبه وام هست و باید پس بدیم وضع اینه
    از کی سایت خرشون خرابه

  4. پارسا می گوید

    معلومه که سایت خراب میشه و حالا حالاها درست نمیشه چون یه مشت گیج کار میکنن آدمایی که کاربلد هستن پستی ندارن