معلم قائمشهری گانگستر شهر آمل کیست (صدف صفرزاده)

1

معلم گانگستر شهر آمل الان کجاست ، معلم قائمشهری کیست ، معلم مازندرانی اخراج شد ، معلم قائمشهری اخراج شد ، معلم قائمشهری چند سال سن دارد ، فیلم و عکس معلم قائم شهری ، آیا زن و دختر معلم قائمشهری بازداشت و دستگیر شده است ، تحصیلات صدف صفرزاده

صدف صفرزاده معلم قائمشهری گانگستر شهر آمل کیست

طی روزهای اخیر ویدئویی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائم شهر در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از دانش آموزان در حال خواندن آهنگ گنگستر امل در این مدرسه بودند.

صدف صفرزاده اخبار قائمشهر

فیلم عذرخواهی خانم معلم قائمشهری

معلم قائم‌شهری پس از حواشی پخش کلیپ، با انتشار ویدئویی در فضای مجازی ضمن عذرخواهی از مردم ایران به‌ویژه اولیای دانش‌آموزان اعلام کرد که هیچ قصد و غرضی نداشته و این کار را از روی بی‌تجربگی انجام داده است.

دستور بازگشت خانم معلم به مدرسه

استاندار مازندران در پی تصمیم قطع‌ همکاری معلم قائم‌شهری که ناشی از پخش کلیپی کوتاه در فضای مجازی بود، گفت: پس از ارسال درخواست آیت‌الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهید والامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت(ص)، موافقت شد. ‎

سیدمحمود حسینی‌پور افزود: مسلماً دانش‌آموزان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های آتی جمهوری اسلامی ایران در توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور نقش مهم و برجسته‌ای دارند و وظیفه ما نیز فراهم کردن بستر‌های مناسب برای حفظ سرمایه‌های انسانی و تعلیم و تربیت بر اساس معارف دینی ـ اسلامی است و البته در سوی دیگر جلوگیری از ترویج ضدارزش‌ها نیز مأموریت مهم و ویژه دستگاه‌های متولی است که کم‌کاری در این بخش به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست.

صدف صفرزاده معلم قائمشهری کیست؟

صدف صفرزاده متولد ۲۷ بهمن ماه ۱۳۷۲ قائمشهر است. او فوق لیسانس میکروبیولوژی است و به گفته خودش به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی است که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی شهرت داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    خانم صفرزاده اون عکسی که با بچه‌ها دارید، چرا اکثر بچه ها با دست نشانه ی شیطان پرستی دارن؟؟؟؟؟
    شما واقعا مشکل داری!!!
    متاسفم برای نظام آموزشی