آخرین خبر از پرداخت حق التدریس فرهنگیان

1

اگر می خواهید آخرین خبر از پرداخت حق التدریس فرهنگیان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را بدانید و از زمان پرداخت معوقه حق التدریس فرهنگیان مطلع شوید با ساتین همراه باشید.

زمان واریز حق التدریس فرهنگیان

حق التدریس معلمان از امروز واریز می‌شود

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مقرر شده است، چهار ماه از مطالبات حق‌التدریس معلمان روز  پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ واریز شود. مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد مقرر شده است، چهار ماه از مطالبات حق‌التدریس معلمان امروز پنجشنبه واریز شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: همچنین دو ماه مطالبات مربوط به حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی امروز به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها واریز می‌شود. او ادامه داد: درباره پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان قرار شد تا نگارش آن فردا به استان‌ها ارسال شود و جمع بندی از معوقات داشته باشیم، خبر تکمیلی و جزئیات واریز معوقات اعلام خواهد شد.

خبر ۷ فروردین ۱۴۰۲

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اخبار منتشرشده درباره پرداخت نشدن معوقات رتبه‌بندی را تکذیب کرد.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در متن این تکذیبیه آمده است:

«شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره اتخاد تصمیم برای عدم پرداخت معوقات رتبه‌بندی به‌جد تکذیب می‌شود. همچنین گزارش‌های خبری منتشرشده در فضای رسانه‌ای و خبری از سوی معاون وزیر، پیرامون میزان تخصیص و زمان پرداخت اعتبارات حق‌التدریس و اخباری پیرامون نبود اعتبارات خزانه‌داری نیز از سوی این معاونت تکذیب می‌شود.»

اخبار رسمی صرفا از درگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش انتشار می‌یابد. بدیهی است جعل اخبار مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد./تسنیم

انتظار ۶ ماهه معلمان حق التدریس برای دریافت حقوق

معلمان حق التدریس اغلب به منظور جبران کمبود معلم در آموزش و پرورش مشغول به تدریس در مدارس می‌شوند و هیچ قرارداد استخدام دائمی برای آن‌ها وجود ندارد. حقوق این دسته از معلمان براساس تعداد واحد‌ها و ساعات کار محاسبه می‌شود و در مقایسه با معلمان رسمی به مراتب کمتر است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر ۶ ماهه پرداخت معلمان حق التدریس خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

واریز حق التدریس آخرین اخبار معلمان حق التدریسی را اینجا ببینید

حقوق معلمان حق‌التدریس و خرید خدمات پرداخت شد

صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار در خبر ساعت ۱۴ روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ اظهار کرد: ابتدا از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان عذرخواهی می‌کنم. خیلی شرمنده فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به جایگاه معلم در اسناد تحولی آموزش و پرورش، افزود: در اسناد تحولی آموزش و پرورش، معلم به عنوان محور تحول و رکن اصلی کیفیت بخشی همراه مطرح بوده است و نظام رتبه‌بندی معلمان در سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و در سند تحول بنیادین و همچنین در شعار‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور مورد تأکید قرار گرفته است.

ستاری‌فرد با بیان اینکه طی یکسال اخیر برای رتبه‌بندی معلمان انجام شده است، ادامه داد: حدود ۷۳ درصد رتبه‌بندی انجام شد لکن برای پرداخت حقوق اسفند ماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی را صادر کردیم، مشکلی پیش آمد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اختلاف مبنای محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا حقوق اسفند به صورت علی‌الحساب واریز شد.

وی با بیان اینکه حقوق معلمان حق‌التدریس و خرید خدمات نیز امروز پرداخت شد، تصریح کرد: واریز حقوق معلمان آغاز شده است و امروز همه معلمان حقوق خود را به صورت علی‌الحساب دریافت می‌کنند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. احمد می گوید

    اللهم العن قوم الظالمین و الکذابین