زمان بلیت فروشی بازی استقلال پرسپولیس

0

زمان بلیت فروشی بازی استقلال پرسپولیس ۱۴۰۲

سامانه فروش بلیط دربی به‌نشانی footballeticket.ir دردسترس خریداران قرار دارد. البته هنوز زمان بلیط‌فروشی دربی دقیقا مشخص نیست، اما با شروع بلیط‌فروشی، کسانی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن عبارت خرید بلیط، دست به کار شوند. در این مرحله اول باید خود بازی را انتخاب کرد. سپس نوبت به انتخاب تیم و جایگاه می‌رسد. بعد از اینکه صندلی مورد نظر را انتخاب و اطلاعات شخصی خودتان را وارد کردید، نوبت پرداخت وجه خواهد بود. حالا اگر نام کاربری را گم کردید، بعد از کلیک کردن روی گزینه نام کاربری خود را نمی‌دانم، باید کد ملی را وارد کنید تا نام کاربری که قبلا با آن ثبت‌نام کردید، نمایش داده شود. از طرفی اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشید، تقریبا همین مراحل را باید طی کنید. آنوقت بعد از پاسخ دادن به چند سوال امنیتی، رمز عبور جدید برای شما از طریق تلفن همراه پیامک می‌شود. فدراسیون فوتبال از زمانی که بلیط‌فروشی بازی‌های لیگ برتر به‌شکل اینترنتی انجام می‌شود از تماشاگران درخواست کرده که موقع رفتن به ورزشگاه روی صندلی خودشان مستقر شوند.

سامانه بلیت فروشی بلیت فروشی پرسپولیس بلیت فروشی استقلال

با این حال در سال‌های گذشته هنوز این موضوع به‌شکل کامل اجرایی نشده و اگر همان موقع سوت شروع بازی هم به ورزشگاه برسید، احتمال اینکه یک نفر دیگر روی صندلی شما نشسته باشد، وجود دارد.

بلیت فروشی دیدار استقلال و پرسپولیس از امروز آغاز می شود

همه در انتظار آغاز بلیت فروشی دربی هستند.

در حالی که باشگاه پرسپولیس ظهر روز چهارشنبه هفته جاری قیمت بلیت ها را اعلام کرد و خلاف پیش بینی ها، پیشنهاد افزایش قیمت برای بلیت های سکوهای متعلق به هواداران استقلال را نپذیرفت اما بلیت فروشی تا آخرین ساعات شب گذشته آغاز نشده بود.

در همین ارتباط خبردار شدیم بلیت فروشی دربی به احتمال زیاد امروز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ شروع می شود هرچند هنوز ساعت دقیق آن به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان این مسابقه نیز اعلام نشده است.

گفتنی است احتمال افرایش تعداد تماشاگر به ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر زیاد است. گویا شورای تامین در حال بررسی شرایط از یک سو و همچنین امکان استفاده از برخی سکوهای طبقه دوم ورزشگاه است چرا که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست حضور حداقل ۴۰ هزار هوادار را داشته اند.

با وجود مانور رسانه ای تاج و سجادی برای حضور بانوان در دربی، احتمال حضور بانوان در استادیوم آزادی برای این بازی حساس بسیار کم است چرا که مصوبه شورای تامین برگزاری دربی بدون حضور بانوان بوده است.

قیمت بلیت دربی چقدر است

باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی پایتخت، وظیفه تعیین قیمت بلیت را برعهده داشته و پس از جلسه هیئت مدیره این قیمت‌گذاری را انجام داده است. بر این اساس بهای بلیت در قسمت پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود و در بخش روبروی جایگاه نیز بلیت با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

این در حالی است که باتوجه به بازسازی ورزشگاه آزادی، هیچ بلیتی در قسمت جایگاه ویژه به فروش نخواهد رسید اما تعداد محدودی بلیت برای قسمت VIP فروخته خواهد شد که باشگاه پرسپولیس قیمت آن را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

نکته مهم این که باشگاه پرسپولیس تفاوتی بین جایگاه میزبان و میهمان قائل نشده و هواداران هر دو تیم با قیمت یکسان بلیت بازی را تهیه خواهند کرد.

نکته دیگر اینکه در صورت اجازه استفاده از طبقه دوم، بلیت این جایگاه‌ها ۵۰ هزار تومان خواهد بود تا طرفداران بیشتری امکان تهیه بلیت را داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس و استقلال امیدوارند ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی تا ۴۰ هزار نفر نیز افزایش یابد و باید دید در روزهای آینده شورای تامین با افزایش ظرفیت موافقت می‌کند یا خیر؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ