قیمت کارخانه x22 pro ie turbo +قیمت ام وی ام x22 پرو صفر در بازار

0

قیمت x22 دنده ای صفر کارخانه ، قیمت کارخانه x22 pro ie turbo ، قیمت ام وی ام x22 صفر کارخانه ۱۴۰۰

ام وی ام x22 pro نسخه به‌روزرسانی‌شده مینی‌ کراس‌اوور شناخته‌شده در بازار ایران x22 است. که با تغییرات ظاهری جدید و بهبود های صورت گرفته ظاهری مدرن را به نمایش میگذارد و با همراهی امکانات رفاهی مدرن لذت رانندگی را دوچندان می کند

سری دوم ام‌وی‌ام X22 در اواسط سال ۱۴۰۰ با نام جدید X22 PRO وارد بازار کشورمان شد. این خودرو محصول سال ۲۰۲۱ بازار چین است و در آنجا با نام Tiggo 3x Plus شناخته می‌شود اما در برخی بازارهای جهانی، آنرا با نام تیگو ۲ نیز می‌شناسند. برای X22 پرو، دو اتفاق فنی مهم رخ داده است؛

اولا اینکه موتور آن که قبلا ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر بود، حالا تبدیل به ۱.۰ لیتری ۳ سیلندر شده و برای نخستین‌بار به توربوشارژ نیز مجهز شده است.

دوما اینکه گیربکس آن تغییر کرده و حالا از نوع CVT با ۹ دنده مجازی است؛ این دقیقا همان گیربکسی است که قبلا روی آریزو۶ توربو، ام‌وی‌ام X33S توربو و آریزو۵ توربو IE نیز دیده بودیم. در X22 پرو، کابین خودرو نیز با تغییرات زیادی همراه شده مانند تغییر صفحه کیلومتر و قاب دور آن، استفاده از «فرمان دی‌کات جدید» و «مانیتور جدید» که سایز آن اندکی بزرگتر شده و به ۹ اینچ رسیده است. ضمن اینکه می‌توانید با اتصال مانیتور به گوشی، هم به تصاویر موبایل‌تان دسترسی داشته باشید و هم از مانیتور بعنوان نمایشگر موبایل‌تان استفاده کنید.

در لیست امکانات X22 PRO همچنین نام آپشن‌های جدید به چشم می‌خورد که قبلا در X22 سری اول، وجود نداشت. آپشن‌هایی مانند: ترمز پارک برقی و اتوهلد. مدیران خودرو همچنین از اوایل سال ۱۴۰۱ تیپ جدیدی با نام IE را به بازار فرستاد که ۳ آپشن جدید نسبت به تیپ اکسلنت داشت: کیلس استارتر، آینه تاشو برقی و گرمکن صندلی‌های جلو.

قیمت ام وی ام ایکس 22 قیمت x22 pro mvm x22

قیمت ام وی ام X22 پرو صفر (اکسلنت PRO,پرو (IE)) در بازار امروز فروردین ۱۴۰۲

نام تیپ

قیمت بازار (تومان)

اکسلنت PRO ۱,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پرو (IE) ۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت جدید کارخانه ام وی ام X22 پرو(اکسلنت PRO,پرو (IE))  اردیبهشت ۱۴۰۲

ماه

اکسلنت PRO

پرو (IE)

اردیبهشت ۱۴۰۲ ۶۰۶,۳۰۰,۰۰۰ ۸۷۰,۷۰۰,۰۰۰

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ