شرایط شرکت در قرعه کشی لیزینگ خودرو فرهنگیان ۱۴۰۲

7

شرایط شرکت در قرعه کشی لیزینگ خودرو فرهنگیان ۱۴۰۲

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان روز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در نشست با اصحاب رسانه گفت: در تعامل با شبکه خودرویی توافق کردیم تا چند هزار دستگاه خودرو در قالب لیزینگ برای فرهنگیان در نظر گرفته شود و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ٨۶ درصد فرهنگیان عضو صندوق هستند، افزود: بیش از ۵۷ درصد اعضا میزان واریزی خود را تا سقف ۵ درصد افزایش داده‌اند تا به همان نسبت از سهم دولت و سودآوری‌های موسسه بیشتر برخوردار شوند.

دکتر نجف‌پورکردی با اشاره به عملکرد و اقدامات موسسه طی چند ماه گذشته، تصریح کرد: اعتماد و اطمینان فرهنگیان و اعضا به موسسه بازگشته است و به همین دلیل شاهد کاهش ٢٠ درصدی میزان انصرافی‌ها و افزایش اعضای جدید هستیم.

مدیرعامل موسسه درباره روند واریزی سهم‌الشرکه بازنشسگان گفت: از فروردین امسال تاکنون بالغ بر ١٢٣٢ میلیارد تومان به حساب اعضای بازنشسته واریز شده است که بیش از ۱۱۱۷ میلیارد تومان آن در ‌مهر ماه ۱۴۰۱ واریز شده است. ضمن اینکه مدت زمان واریزی از سه ماه به حدود ۲۰ روز پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات اعضا کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به سایر طرح‌های موسسه برای ارائه خدمات به اعضا، تصریح کرد: بنا داریم از ظرفیت نهضت مسکن کمک بگیریم و برای سهامداران تامین مسکن داشته باشیم.

دکتر نجف‌پور اظهار داشت: برای اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری و مالی موسسه در نظر داریم هلدینگ صنعتی و معدنی ایجاد کنیم و به اقتصاد دیجیتال توجه جدی داشته باشیم زیرا این حوزه با سرمایه‌گذاری اندک، بازدهی مناسب و پایدار به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از ظرفیت بیمه معلم برای خدمت به فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش با دستگاه‌های دیگر از قبل به تفاهم رسیده بودند تا علاوه بر ظرفیت بیمه معلم، خدمات بهتری دریافت کنند اما این به آن معنی نیست که ظرفیت‌های بیمه معلم نادیده گرفته شود.

دکتر نجف‌پور کردی درباره حضور اعضا در هیات امنای موسسه اظهار کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار و بر حضور نمایندگان فرهنگیان در صندوق تاکید شد زیرا این عزیزان اشراف کاملی به مسائل صندوق و مشکلات فرهنگیان دارند و منشا اثر هستند.

لیزینگ فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان اخبار فرهنگیان

شرایط سخت شرکت در قرعه کشی لیزینگ خودرو فرهنگیان

۱. ۲۰ سال سابقه کار
۲. ۱۵ سال عضویت در صندوق ذخیره
۳. ضامن عضو صندوق ذخیره باشد
۴. قبلا از لیزینگ فرهنگیان یا تسهیلات خرید خودرو دریافت نکرده باشد
۵. به لیزینگ فرهنگیان بدهی نداشته باشند

زمان ثبت نام خودرو لیزینگ فرهنگیان ۱۴۰۲

ثبت نام خودروی لیزینگی ویژه فرهنگیان از ۱۰ اردیبهشت

ثبت نام مرحله اول توزیع خودرو لیزینگی از ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان آغاز خواهد شد

این خودروها ویژه همکاران شاغل که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند می باشد، فرایند ثبت نام متقاضیان از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت ۷ روز ادامه دارد

با توجه به سهمیه محدود از بین واجدین شرایط قرعه کشی صورت خواهد گرفت .

جزئیات و اطلاعات کامل تر از طریق بخشنامه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت لیزینگ فرهنگیان قصد دارد مرحله اولیه طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان را از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۷ رو به اجرا درآورد.

شرایط فروش اقساطی خودرو فرهنگیان – اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

۶ نوع خودرو برای مرحله اول سهمیه در نظر گرفته شده است. این خودروها شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین هستند. برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی هستند و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه کشی صورت خواهد گرفت. بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

دانلود فایل کامل بخشنامه فروش خودرو توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان pdf

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. ف می گوید

    اینکه شرط داشته باشد اصلا منطقی نیست هرکس عضو باشد باید از حق مساوی برخوردار باشد بخوره تو فرق سرتون

  2. فرهنگی بازنشسته می گوید

    با سلام و تشکر از شما
    لطفاً لیزینگ خودرو را برای بازنشستگان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در نظر بگیرید

  3. علی می گوید

    واقعا شرمنده کردین فرهنگی و این همه خوشبختی محاله. هرچی ماشین که هیچکس نخریده و حتا سامانه وزارت صمت هم پر نشده با قیمت بالا بتپونید به معلما من که نخواستم. چرا مثل جاهای دیگه وام کلفت خرید خودرو با سود و پرداختی کم به معلم نمیدید که هرچی دلش خواست بخره. اگه خواستید بفهمید یه دولت و یا جامعه چقدر شعور و فرهنگ داره ببینید با معلمش چطور برخورد میکنه

  4. ناشناس می گوید

    ۱۶تا ماشین برای این همه اعضا واقعا خجالت داره د دیگه معلم را تحقیر نکنید

  5. من طا می گوید

    خاک برسرتان این چه شرطیه با ۲۰سال سابقه و۱۵سال عضویت صندوق واخرش باقرعه کشی.وای به احوالتان که با معلمان چه کردید شورای رقابت وخودروسازان

  6. صدای حق می گوید

    چرا اینقدر معلمان زحمت کش را تحقیر میکنید بخدا حق معلم این نیست به پیر به پیغمبر به علی به حسین حق معلم این نیست

  7. سایمان می گوید

    شما را به خدا التماس میکنم خواهش میکنم یه کوییک هم به من بدبخت بازنشسته بدید
    مگه ما چه گناهی کردیم که بازنشسته شدیم
    اگه میدونستم اینچنین موقعیتی را غز دست میدم سی سال دیگه کارمیکردم
    واقعا خجالت هم خوب چیزیه