آخرین مهلت فرهنگیان برای دریافت کد بورسی

0

آخرین مهلت فرهنگیان بازنشسته و شاغل برای دریافت کد بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان

نجف‌پور کردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از فرهنگیان و بازنشستگان خواست هرچه سریعتر و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به دریافت کد بورسی و ثبت‌ آن در سایت موسسه اقدام کنند.

بنابراین فرهنگیان با مراجعه به وبسایت مؤسسه به نشانی https://www.szf.ir بخش مشاهده صورت وضعیت و یا با ورود به نشانی https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند.

وی ادامه داد: افرادی هم که کد بورسی ندارند لازم است به سایت سجام و یکی از کارگزاری‌ها مراجعه کرده و کد بورسی خود را دریافت کنند و سپس آن را در سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

صندوق ذخیره فرهنگیان اخبار فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش

نجف‌پور کردی تصریح کرد: در جریان واگذاری سهام، عدالت کامل رعایت شده و سهام فرهنگیانی که کد بورسی خود را بعدا ثبت می‌کنند، نزد صندوق محفوظ است و در مراحل بعدی به آنها واگذار خواهد شد.

وی افزود: هر تعداد از سهام شرکت‌ها که به بازنشستگان تقدیم می‌شود، توسط خود آنها قابل مدیریت و فروش است و صندوق در آن دخل و تصرفی نخواهد داشت.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: خواهش ما از اعضای موسسه و در گام نخست از بازنشستگان، انصرافی‌ها و خانواده فوت‌شدگان این است که اطلاعات بورسی را در سایت موسسه ثبت کنند تا مقدمات کار را با سازمان بورس پیش ببریم و سهام را به آنها تقدیم کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه پیرو اطلاع‌رسانی‌های صورت پذیرفته، قریب به اتفاق فرهنگیان در این زمینه مطلع شده‌اند، گفت: تاکنون ۳۷۲ هزار نفر از فرهنگیان عضو موسسه کد بورسی خود را در وب سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کرده‌اند و آماده دریافت ارزش مالکانه در قالب سهام بورسی شرکت‌های صندوق هستند.

نجف‌پور در پایان اظهارکرد: به سایر فرهنگیان توصیه می‌شود برای برخورداری از ارزش مالکانه، در اسرع وقت نسبت به ثبت کد بورسی اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ