نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر جام حذفی

0

نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر جام حذفی ۱۴۰۲

در جام حذفی امروز بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان چند چند شد

درحالی‌که شاگردان یحیی گل‌محمدی مشغول مدیریت بازی بودند، یک حمله سریع در آخرین دقیقه نیمه اول باعث شد تا عیسی آل‌کثیر در نقش گلزنی قهار و تمام‌کننده، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

خطای مرکز زمین روی وحید امیری اعلام شد و دانیال توپ را برداشت تا سریع بازی را آغاز کند. مهدی ترابی در یک‌سوم دفاعی گل‌گهر پاس کلیدی را به بین مدافعان حریف ارسال کرد تا عیسی در موقعیت تک‌به‌تک قرار بگیرد.

آل‌کثیر البته در این موقعیت با طمأنینه و تیزهوشی منتظر خروج فروزان از دروازه ماند و در لحظه آخر توپ را از بالای سر دروازه‌بان رد کرد تا گل دوم را به شکلی ماهرانه به ثمر برساند.

عیسی بعد از این گل، شادی عجیب و غریبی را انجام داد و درحالی‌که به‌سمت سکوهای پرسپولیس می‌رفت، دست خود را روی سرش حرکت می‌داد و با لبخند به تماشگران نزدیک می‌شد.

او که با گلزنی در دربی توانسته بود به ترکیب اصلی برسد، حالا با این گل فرم درخشان خود را حفظ کرده است.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ یکشنبه، دهم اردیبهشت ۱۴۰۲؛ ورزشگاه آزادی

تیم داوری: وحید کاظمی، حسن ظهیری، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه؛ ناظر: رضا سخندان

 

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، عیسی آل کثیر
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نتیجه بازی پرسپولیس بازی گل گهر سیرجان امروز بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده

ترکیب گل‌گهر:
محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری(۴۶- بهنام برزای)، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری، سید محمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، امین پورعلی(۴۶- محمد خدابنده‌لو) و اریک باگناما (۴۶-یونس شاکری)

نتیجه بازی پرسپولیس بازی گل گهر سیرجان امروز بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده

⚽️ شرح گل:

پرسپولیس یک- گل‌گهر سیرجان صفر (دقیقه ۳۱: مهدی ترابی): مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد.

پرسپولیس دو – گل‌گهر صفر (دقیقه ۱+۴۵: عیسی آل‌کثیر): این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

نتیجه بازی پرسپولیس بازی گل گهر سیرجان امروز بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ