عکس همسر شهید حمیدرضا الداغی + فیلم دخترش

10

نام همسر حمیدرضا الداغی چیست و اسم همسر شهید حمیدرضا الداغی چیه با عکس آیدا دختر حمیدرضا الداغی را مشاهده می نمایید .

همسر شهید حمیدرضا الداغی کیست با عکس و فیلم مصاحبه

همسر ‌شهید ‌حمیدرضا الداغی در این ارتباط اظهار داشت: وقتی خدا بخواهد یک نفر را عزیز کند هیچ‌کس نمی‌تواند مانع آن شود همین‌طور که وقتی خدا بخواهد عزت را از یک نفر بگیرد باز هم کسی نمی‌تواند مانعی در آن ایجاد کند.

وی افزود: شاید هیچ‌وقت حمیدرضا در زندگی‌اش فکر نمی‌کرد که روزی اسمش حتی از دو کوچه آن‌طرف‌تر هم شنیده شود اما الآن تمام ایران و تمام دنیا او را می‌شناسند؛ فقط خدا می‌تواند به یک نفر تا این اندازه عزت بدهد و می‌دانم که خداوند کسی را بی‌خودی بزرگ نمی‌کند.

همسر شهید الداغی ادامه داد: زمان  ثابت می‌کند که واقعاً کاری که حمید کرده است نه به‌خاطر جناح خاصی بوده نه به‌خاطر سیاست؛ فیلم منتشرشده به‌اندازه‌ای واضح و زلال است که حرفی باقی نمی‌گذارد و شاید خداوند این مکان را انتخاب کرده‌  است تا هیچ حرف و حدیثی نتواند پشت این حادثه باشد.

همسر حمیدرضا الداغی حمیدرضا الداغی اخبار سبزوار

وی اظهار کرد: فیلم به‌قدری واضح است که حمید دارد از یک دختری که نه بی‌حجاب و پسری که نه مأمور و خودش که نه بسیجی است در یک شب معمولی در یک گوشه خیابان که عابرها راه می‌روند و هرشب هر جایی ممکن است این اتفاق بیفتد می‌رود و حقی را از یک مظلوم می‌گیرد و به‌خاطر این حق تا لحظه آخر کوتاه نمی‌آید و تا جایی که جان دارد دفاع می‌کند این یعنی آخر مردانگی و غیرت و هیچ‌کس  نمی‌تواند این را  چه داخل کشور و چه خارج از کشور به موضوعی دیگری نسبت بدهد.

همسر شهید ‌عنوان کرد: من به‌عنوان همسر شهید الداغی اجازه نمی‌دهم خونش پایمال شود، اجازه نمی‌دهم به‌غیر از غیرت و جوانمردی اسم دیگری برای خونی که ریخته شد گذاشته شود. کاری به سیاست ندارم به اینکه حمید کی بود اما طوری که حمید رفت‌، دلیلی که حمید رفت هیچ حرف و حدیثی نمی‌تواند به‌همراه داشته باشد و کسی نمی‌تواند حرفی بزند، مسلمان و کافر بی‌دین، خارجی و ایرانی، فیلم حادثه را که نگاه کنند به حقانیت حمید  و موضوع پی می‌برند.

وی با بیان اینکه “خواهش می‌کنم نگذارید این قضیه طوری ادامه پیدا کند که عده‌ای با حرف‌ها و برداشت‌هایشان بخواهند ما را اذیت کنند و غم ما را بیشتر کنند”، ادامه داد: از هر کسی که صدای من را می‌شنود یک خواهش دارم؛ اگر واقعاً می‌خواهید چیزی یاد بگیرید و دنبال حقیقت هستید این فیلم را ده‌ها بار ببینید و خود را جای حمید بگذارید؛ آیا این کار را می‌کردید؟ آیا مثل بقیه رد می‌شدید؟ آیا چاقو را که دیدید فرار می‌کردید؟ آیا با‌ اولین ضربه فرار می‌کردید؟‌ هر وقت به این نتیجه رسیدید که مثل حمید تا ته مردانگی و غیرت می‌ایستید آن زمان  می‌توانید به خودتان بگویید مرد.

همسر شهید ‌خاطرنشان کرد: من به همسرم افتخار می‌کنم و نمی‌دانم از خدا چطور تشکر کنم که این عزت‌ را به همسرم داد و این افتخار را شامل حال ما کرد.

وی اضافه کرد: از همه کسانی که دارند برای بزرگ کردن این خاطره این راه  کمک می‌کنند چه در ایران و چه خارج از کشور، چه بزرگ چه کوچک، چه با حجاب چه بی‌حجاب، چه بسیجی؛ از هرکسی که در این راه دارد کمک می‌کند که یاد همسر من پایدار‌تر بماند تشکر می‌کنم و در این اجر ثوابش حتماً شریک است.

همسر شهید الداغی گفت: این حادثه این شهادت به انسانیت ربط دارد نه به فرقه و سیاست و نه به هیچ چیزی، من راضی نیستم اگر کسی بخواهد این موضوع را به سیاست یا هر موضوع دیگری بچسباند؛ ان‌شاءالله از این اتفاقات در مملکتمان نیفتد و من خواهش می‌کنم  از مسئولان بیشتر حواسشان باشد، این جوانان اگر از زندان آزاد نمی‌شدند و اگر موقعیتی مجدد برایشان  پیش نمی‌آمد شاید حمید الآن زنده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امر به معروف  و نهی از منکر مگر چیست؟ به‌غیر از این؛ اگر معنی جهاد، شهادت و امر به معروف واقعی وجود داشته باشد همین است. بدون هیچ سوءاستفاده‌ای، هیچ دوربینی، هیچ چیزی  نبود و تنها وجدان و مردانگی و غیرت خود حمید بود که رفت جلو و به‌نظرم چیزی که خدا از همه آدم‌ها و در دفاع از مظلومیت می‌خواهد فقط همین است.

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. بهمن می گوید

    بله.حدود ۳۰۰ هزار نفرشونبخاطر ناموس مسلمان و ایران در جنگ عراق و ایران جونشون رو از دست دادن.
    طرف دستش قطع میشد دوباره میرفت پاش قطع میشد دوباره میرفت.
    خیلی ها هم توی سوریه شهید شدن.
    خیلی ها هم در کشور و بازم شهید میشن.

  2. Ali... می گوید

    واقعا.دمش گرم جوان باغیرت.اگه وقتی قراره مزاحم ناموس کسی بشیم که بخوایم بازور وتهدید ازش سواستفاده کنیم.یه لحظه فکرکنیم اگه کسی همچین رفتاری با خواهرومادر همسریا هراشنایی مون بکنه چه حسی بهمون دست میده.ایا راضی میشیم دوست داریم کسی مزاحم ناموسمون بشه هیچوقت بخودمون اجازه همچین کاری رونمیدیم.مگه اینکه غیرت نداشته باشیم ناموس واسمون مهم نباشه

  3. ابراهیم می گوید

    آفرین بر این زن آزاده که همه حرفها را در پرده گفت!!!….
    و آفرین به مخترعانCCTV که نگذاشتند خون این شهروند مسئولیت پذیر پایمال شود.

    همین دختر و همسر شهید الداغی را اگر برخی مامورین “امر به معروف و نهی از منکر!!!” در خیابان وزرای تهران می دیدند، دستگیر و سوار ماشینهای بدون دوربین نمی کردند؟؟؟؟!!!

  4. محمدرضا کیانفر می گوید

    .
    عبدالحسین خسروپناه دبیر انقلاب فرهنگی گفت: یک جوان خواسته دختری را نجات دهد او را شهید کرده و دو فرزندش را یتیم کردند.

    آقای خسروپناه،
    فقط کسی شهید است که حین انجام وظیفه کشته شود حمیدرضا الداغی که یادش در قلب تمام انسانهاست داوطلبانه از مظلومی دفاع کرده و کشته شده عنوان شهید به او تعلق نمی‌گیرد زیرا وظیفه نداشته درگیر شود بلکه می‌بایست با احترام مزاحمین را نصیحت می‌کرد.
    ز روی آتشین شمع اگر شد انجمن روشن، شبستان جهان گردید ازان سیمین بدن روشن.
    به خاکش تا به دامان قیامت نور می‌بارد، چراغ هر که گردید از دم گرم سخن روشن.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    1. رقیه می گوید

      شما اگر برای رضای خدا در خیابان قدم بزنی و امر به معروف کنی و کشته بشی شهید حساب میشی این چه حرفیه شما میزنید…. شهادت نصیب هرکسی نمیشه

  5. رقیه می گوید

    تسلیت میگم ، خوش به سعادتش که عاقبت به خیر شد
    خانم همسر الداغی با اینکه یکی از احکام دین یعنی حجاب کامل رو ندارند ولی عقیده و صحبت هاشون خداپسندانه هست….

  6. پیمان می گوید

    به من بگویید چـرا در کشورهای دیگر ( حتی کشورهای بظاهر مسلمان) این جوانان پیدا نمی شود ؟؟ جواب چون فرهنگ شهادت و مبارزه با ظلم را ما از شهیدان یاد گرفتیم نه از خانواده !

  7. میترا می گوید

    هر چی لات و دزد اراذل اوباش هست ول میکنن خیابون ملت همه میترسن یکی هم ک‌جلو میره اینجور میشه . الان اون دخترام کم بیگناه نیستن . حالا چرا ی شهروند بخصوصر زندونیش اجازه حمل چاقو ک آلت قتاله حساب میشه و بدتر از اسلحه هم هست اشکالی نداره . اونم چاقو ب اون بزرگی! تا ب حال هیج قانونگذاری اگه زحمت ب خودش نداده ک حمل هر نوع وسیله رو در اماکن عمومی جرم اعلام کنه ی کم بهش فکر کنه . انشاله ک روح این شهید بزرگوار شاد باشه خدا ب خانواده ش صبر بده لعنت بر قاتلان این شهید

  8. محمدرضا کیانفر می گوید

    .
    ام‌آوا همسر حمیدرضا الداغی گفت: مرگ همسرم معنای واقعی‌ی شهادت است.

    خانم ام‌آوا،
    شهادت یعنی جان باختن در حین انجام وظیفه همسر جوانمرد شما شهید نشده بلکه بناحق به قتل رسیده زیرا دخالت در اختلافی که آن جوان شرور با دوست دخترش داشته وظیفه‌اش نبوده است.
    نصیحتی کنمت ای پسر ز من بشنو، تو این نصیحت و چون گوهرش محافظ باش.
    به زور پنجه و بازوی خویش غره مشو، درشت خوی مباش و به کس مکن پرخاش.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  9. علیرضا قربانزاده می گوید

    این اگه آمر به معروف بود جلو زنش رو می‌گرفت. قشنگ مشخصه بی حجابه