عکس جدید دختر محمد کاسبی در سریال خوش رکاب

0

عکس جدید دختر محمد کاسبی در سریال خوش رکاب

تغییر چهره دختر آتقی خوش رکاب بعد از ۲۱ سال / روژان ۵ ساله کجا و ۲۷ ساله کجا !

همسر روژان آریامنش عکس جدید بازیگران بیوگرافی روژان آریامنش اینستاگرام روژان آریامنش

روژان آریامنش در خوش رکاب

روژان آریامنش رو احتمالا اسم نشناسید چرا که این بازیگر دهه هفتادیه ما وقتی که خیلی کوچولو بود بازیگری می کرد و بعد دیگه یجور بیخیال شد که گویی اصلا از اول هم اشتباهی افتاده بوده تو این مسیر شگفت انگیز. روژان آریامنش در سریال “خوش رکاب” بود که دیده شد و از اونجایی معمولا مخاطب دقتی به بچهای فیلم و سریال نداره، این چهره نیز چندان شهرت پیدا نکرد و فاز اصلی شهرت روژان آریامنش جایی بود که در فیلم “عاشق” نقش خواهر بزرگتره ترلان پروانه رو ایفا نمود.

روژان آریا منش حالا برای خود خانومی شده اما خب از اهالی سینما و تلویزیون به دوره که خب مقصر خودشه چرا که یا پیشنهاد کاری کمی داشته و یا به احتمال بسیار بالا نظر خصی خودش یوده که آیندش رو در این راستا نگذرونه. خب خیلیا علاقمندن تا با این بازیگر جوانمون آشناییت پیدا کنن و از اونجایی هم که تو اینستاگرامش عکس و ویدیو بسیاری منتشر میکنه، بیشتر مخاطب رو یه جورایی به کنجکاو شدن میندازه که بدونن ایشون کیه چه مدلیه چند سالشه و چجور سبک زندگی رو انتخاب کرده که خب با توجه به اینکه نشون داده سانتی مانتال طور استایل میزنه کاربرن بیشتر جذب خانوم بازیگر خواهند شد.

همسر روژان آریامنش عکس جدید بازیگران بیوگرافی روژان آریامنش اینستاگرام روژان آریامنش

آشنایی بیشتر با روژان آریامنش

روژان آریامنش متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵ در تهران است. او به واسطه شغل پدرش مهران آریامنش از سنین کودکی با موسیقی آشنا شده است و در سن ۵ سالگی در کلاس سولفژ زیر نظر استاد «پور ناصر» شرکت کرد.

زمانی که ۸ ساله بود نواختن ساز پیانو را فراگرفت، یک سال بعد با آوازهای اصیل ایرانی آشنا شد و در ۱۰ سالگی ساز تمبک را آموخت.

 

وی تا پیش از ورود به دانشگاه در چند اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخت. اما به دلیل ادامه تحصیل و به درخواست مادرش، کار در سینما و تلویزیون را رها کرد، تا بعد از پایان تحصیلاتش در کشور قبرس، دوباره در این حرفه فعالیت کند. او هم اکنون دانشجویی رشته داروسازی می باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ