سارا ساربانی درگذشت / علت مرگ سارا ساربانی چیست

0

سارا ساربانی درگذشت / علت مرگ سارا ساربانی چیست

سارا ساربانی در کدام فیلم بازی کرده است

سارا ساربانی کجا تصادف کرده است

سارا ساربانی چند سال سن داشت

سارا ساربانی مجری تلویزیون بندرعباس و بازیگر تئاتر در هرمزگان، همواره حضور داشت و همشهریان سارا ساربانی با اجراهای شاد و پر انرژی او آشنا هستند. مراسم تشییع و خاکسپاری سارا ساربانی روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ در بندرعباس برگزار شد.

سارا ساربانی حوادث هرمزگان بیوگرافی سارا ساربانی

اسماعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، طی پیامی درگذشت سارا ساربانی بازیگر و مجری توانمند استان را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: مصیبت درگذشت این هنرمند برجسته استانی موجب تاسف و تألم بسیار گردید. اینجانب این ضایعه را به جامعه هنری استان هرمزگان، و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و سلامت آرزومندم.

سارا ساربانی متولد دهه ۱۳۷۰ در هرمزگان بوده که روز گذشته به علت سانحه تصادف رانندگی درگذشت.

سارا ساربانی، ییک از بازیگران و هنرمندان هرمزگانی بود که از نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد. او در طول فعالیت های خود در حیطه هنریشگی، در نمایش های زیادی ایفای نقش کرد که از جمله می توان به تاتر بهار برای بهار نمی آید و نمیش بریم بریتانیا به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری اشاره کرد.

این بانونی هنرمند هرمزگانی علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا نیز سابقه همکاری با رادیو و تلویزیون استانی هرمزگان را در کارنامه خود داشت. سارا ساربانی مجری سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان بود. او در سانحه تصادف جان‌باخت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ