آیسان و گلزار در دبی، عکس محمدرضا گلزار و آیسان در دبی

6

آیسان و گلزار در دبی / عکس محمدرضا گلزار و آیسان در دبی

خبر ازدواج او در فضای مجازی دست به دست می شود. چند وقتی بود که درباره این آقای بازیگر و دختری به نام آیسان آقاخانی شایعاتی شنیده می شد که این دو باهم در رابطه هستند و تصاویری از آیسان و گلزار در دبی امارات منتشر کرده اند.

یکی دوباری هم هردو باهم در مکان های عمومی دیده شدند مثل کنسرت گرشا رضایی که گلزار همراه آیسان آقاخانی کنار هم با حالت دوستانه نشسته بودند. شایعاتی هم وجود داشت که در روزهایی که گلزار به کرونا مبتلا شده بود، این خانم به بیمارستان محل بستری وی رفت و آمد زیادی داشت.

همسر محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار اینستاگرام محمدرضا گلزار آیسان آقاخانی

امشب ظاهرا آقای سوپر استار آب پاکی را روی دست تمام طرفداران و عاشقان دلخسته اش ریخت و با انتشار تصاویری از خود در لباس دامادی، و فیلم کوچکی در لحظه سوار شدن به ماشین همراه عروس خانم، خبر ازدواجش را علنی اعلام کرد.

همسر محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار اینستاگرام محمدرضا گلزار آیسان آقاخانی

فاصله سنی عروس و داماد تقریبا زیاد است. گلزار ۴۶ ساله و عروس خانم متولد ۱۳۷۶ است یعنی اختلاف سنی ۲۰ ساله. حالا باید منتظر ماند تا عکس و تصاویر بیشتری از مراسم ازدواج گلزار منتشر شود. و آیا این خبر واقعی است و گلزار هم ازدواج کرده است یا این صرفا شاید پشت صحنه فیلم یا یک کلیپ تبلیغاتی باشد چرا که گلزار در اینستاگرام خود شخصی با چنین مشخصاتی را فالو نمی کند.

همسر محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار اینستاگرام محمدرضا گلزار آیسان آقاخانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. مطهره می گوید

    لطفا فیلم عروسی شون رو بذارید

  2. سمیه می گوید

    کِلی لی لی لی…..
    پیر شن به پای هم….

  3. پارسا می گوید

    بیوگرافی کامل خواستید بیاید پیش خودم: اسم شناسنامشون معصومه هست و یک برادر به نام محمدباقر داره اهل زنجان تحصیلات تا مقطع پیش دانشگاهی رفتن/ ۲۶ساله هست و پدرشون کارمند بیمه بودن ؛ دوست پسر قبلیشون حمید بوده ولی پیچوند شده ؛همزمان روی یه خواننده ای هم کراش داشته که سبک رپ داشته اسمشو نمیارم طولانی شد یکم

    1. Farzane می گوید

      واقعااا

    2. نوید می گوید

      دختره پولداره؟

      1. حنیف می گوید

        نه بابا دیگه هیچی نمیتونستن ازش بگن میگن پولداره ؛ نه تحصیلاتی داره نه زیبایی آنچنانی خیلی معمولیه و حتی زیر خط••_••