محمدرضا فهیمی هوادار پرسپولیس کیست +عکس

0

محمدرضا فهیمی هوادار پرسپولیس چرا اینطوری شده بود؟

محمدرضا فهیمی اصالتا اهل کجاست ، بیماری محمدرضا فهیمی چه بود

محمدرضا فهیمی هوادار عاشق تیم‌های نساجی و پرسپولیس که بیش از دو دهه از عمرش را در بیمارستان بستری بود، روز یک‌شنبه دار فانی را وداع کرد.

وی اهل روستای سیف کتی قائمشهر بود و در سال ۷۹ زمانی که ۸ سال داشت برای تشویق تیم پرسپولیس عازم تهران بود که در سانحه رانندگی دچار ضایعه نخاعی می‌شود و از آن زمان تاکنون ۲۳ سال در بخش ICU بیمارستان امام خمینی ساری بستری بود.

هواداران پرسپولیس محمدرضا فهیمی

محمدرضا فهیمی در یک حادثه رانندگی در ۹ خرداد ۱۳۷۹ و در حالی‌که هفت سال بیشتر نداشت در یک تصادف قطع نخاع شد، او یکی از هواداران دو آتیشه تیم فوتبال پرسپولیس تهران بود

زنده‌یاد محمدرضا فهیمی در یک حادثه رانندگی در ۹ خرداد ۷۹ و در حالی‌که هفت سال بیشتر نداشت در یک تصادف قطع نخاع می‌شود، او یکی از هواداران دو آتیشه تیم فوتبال پرسیولیس تهران بود و این مسئله موجب شده بود که نام محمدرضا برای بسیاری از فوتبالیست‌ها آشنا باشد و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نیز در سفرهای خود به استان مازندران همیشه به بخش ICU بیمارستان امام خمینی ساری که محمدرضا حدود دو دهه در آنجا بستری بود، سر می‌زدند.

هواداران پرسپولیس محمدرضا فهیمی

محمدرضا به‌معنای واقعی یک هوادار فوتبال بود و مسائل تیم مورد علاقه‌اش را تحلیل می‌کرد و نشان می‌داد گرچه روی تخت بیمارستان و دور از جامعه است اما با کمک دوستان و خانواده‌اش و به مدد هوش و ذکاوتی که داشت جامعه کوچکی را در ICU بیمارستان امام ساری پدید آورده بود.

هواداران پرسپولیس محمدرضا فهیمی

باشگاه نساجی در اطلاعیه‌ای آورده است، مرحوم فهیمی نماد یک عاشق واقعی و دلباخته فوتبال است که بی‌تردید چنین شور و اشتیاقی و آن‌هم با این وضعیت برای دوست داشتن یک تیم فوتبال، کم‌نظیر و وصف‌ناپذیر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ