شایعه عجیب و باورنکردنی در پرسپولیس

0

این روزها بازار شایعات در مورد نقل و انتقالات فوتبال ایران حسابی داغ است و هر روز یک گمانه‌زنی جدید پیرامون جابه‌جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

با این وجود شایعه‌ای که طی ۴۸ ساعت گذشته حسابی محبوب شده و صفحات هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی را منفجر کرده، بزرگتر از آن است گه بتوان باورش کرد.

پس از پایان دیدار دو تیم لبنان و ایران در مقدماتی جام ملت های آسیا، رضا قوچان‌نژاد از شرایط نامطلوبش در استاندارد لیژ گله کرد و مدعی شد ممکن است در ژانویه این تیم را ترک کند.

همین مساله به بهانه‌ای برای طرح شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس منجر شده است؛ آنچه بعید است رخ بدهد.

اگر چه ممکن است پرسپولیسی‌ها بتوانند از پس پرداختن دستمزد گوچی بربیایند و او را با نزدیکی‌های رقمی که در بلژیک دریافت می‌کند به استخدام خودشان دربیاورند، اما بعید است قوچان‌نژاد تن به این انتقال بدهد.

او پرورش یافته در فوتبال اروپاست و از کیفیت بد لیگ ایران آگاه است. همینطور به خوبی می‌داند که نگاه کی‌روش به لیگ کشورمان چندان مثبت نیست. از همه اینها مهم‌تر، تجربه بسیار تلخ حضور فریدون زندی در لیگ ایران باعث می‌شود هر کدام از بازیکنان موسوم به دو رگه برای چنین انتقالی مردد باشند.

با این اوصاف به احتمال فراوان خوش‌باوری برخی از هواداران پرسپولیس بی‌حاصل است و احتمالا موضوع جذب گوچی در حد یک «شایعه» باقی خواهد ماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ