پدر همسر مهرداد بذرپاش کیست +عکس

0

پدر همسر مهرداد بذرپاش کیست

پدرزن مهرداد بذرپاش کیست

مهرداد بذر پاش ، داماد علیرضا علی احمدی جشفقانی می باشد.

مهرداد بذرپاش در سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۶ ساله بود با هم دانشگاهی خود ازدواج کرد، همسرش دختر علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم است. خطبه عقد این زوج با مهریه ۱۴ سکه در محضر رهبر انقلاب اسلامی خوانده شد که حالا ثمره این زندگی یک دختر بنام نازنین فاطمه است.

همسر وزیران مهرداد بذرپاش علیرضا علی احمدی عصمت مسعودی کیست بیوگرافی مهرداد بذرپاش ازدواج سیاسی

علیرضا علی‌احمدی دهمین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی است.

سایت خبر آنلاین در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ نوشت :

«سن رأی دهندگان باید کمتر از ۱۸ سال شود»، «علیرضا علی‌احمدی» وزیر پنجاه ساله آموزش و پرورش این صحبت را روز شنبه در حالی بیان کرد که حدود یک ماه پیش مجلس با اکثریت قاطع این لایحه را رد کرد. اگر چه علی احمدی اعتقاد دارد که دانش‌آموزان باید با داشتن بلوغ سیاسی به رسمیت شناخته شوند و سن رأی دادن باید کمتر از ۱۸ سال شود تا دانش‌آموزان خود را در تصمیم‌گیری نظام سیاسی کشور تأثیرگذار بدانند. البته علی احمدی اشاره نمی‌کند که داشتن بلوغ سیاسی برای دانش‌آموزان چگونه قرار است محرز شود و با چه معیار و مبنایی باید این بلوغ سیاسی را سنجید. علیرضا علی‌احمدی دهمین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی متولد سال ۱۳۳۸ همزمان با انقلاب اسلامی یعنی در سال ۵۷ وارد دانشگاه علم و صنعت می‌شود و در رشته کارشناسی مهندسی متالورژی مشغول به تحصیل می‌شود، او در دوران کارشناسی در انقلاب فرهنگی نقش داشته است، گفته می‌شود که او فعالیت‌های سیاسی خود را در دانشگاه و در کنار حشمت‌الله طبرزدی آغاز می‌کند و تا سال ۷۲ هم عضو شورای مرکزی اتحادیه اسلامی دانشجویان بوده است.

همسر وزیران مهرداد بذرپاش علیرضا علی احمدی عصمت مسعودی کیست بیوگرافی مهرداد بذرپاش ازدواج سیاسی

علی‌احمدی که دکترای تخصصی «مدیریت تولید و تحقیق در عملیات» خود را در سال ۷۳ از دانشگاه تربیت‌مدرس اخذ کرده است، در دوران کارشناسی ارشد و دکترا از دست‌اندرکاران طرح و برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها بوده است. علی‌احمدی از طرفداران پروپا قرص دانشگاه پیام نور است به طوری که در طول یک سال یعنی از سال ۸۵ تا ۸۶ بیش از ۲۰۰ واحد و مرکز دانشگاه پیام نور را علاوه بر دانشگاه کشورهای امارات‌متحده عربی و مالزی راه‌اندازی کرده است. او همچنین عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت نیز هست.

همسر علیرضا علی‌احمدی، عصمت مسعودی است که عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است. اظهار نظر جالب او در مورد سریال یوسف‌پیامبر یکی دو هفته پیش او را به چهره‌ای شناخته شده تبدیل کرد، همسر وزیر آموزش و پرورش از سریال یوسف پیامبر به علت ترویج دو همسری انتقاد شدید کرده بود‌ و در این انتقاد اشاره کرده بود که همسرش علیرضا علی‌احمدی هم با دو همسره بودن یوزارسیف مخالفت شدید داشته است.

مریم صدرالادبائی / خبرآنلاین / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ