سامانه خرید آرد یارانه ای کل کشور بانک سپه

0

ورود سامانه خرید آرد یارانه ای کل کشور بانک سپه

سامانه یکپارچه خرید آرد کشور
سامانه خرید آرد کشور ebanksepah
سامانه خرید آرد نانوایی
سامانه جدید خرید آرد کشور
سامانه یکپارچه خرید آرد سایر مصارف
سامانه فروش ارد اینترنتی
خرید آرد دولتی

ورود به سایت خرید آرد نانوایی gfloursale.banksepah.ir

همان گونه که اشاره کردیم، بخش بازرگانی دولتی کشور با همکاری بانک سپه اقدام به راه اندازی سامانه خرید آرد دولتی نموده تا اصناف و گروه های مصرف کننده به راحتی امکان ثبت سفارش و دریافت آرد از این طریق را داشته باشند. به این ترتیب، افراد و گروه هایی که شرایط لازم برای دریافت آرد یارانه ای را داشته باشند، می توانند به این سایت رسمی خرید آرد کشور مراجعه کرده و اقدمات لازم را انجام دهند. با توجه به این که سامانه خرید آرد کشور بانک سپه به تازگی راه اندازی شده، بسیاری از کاربران و کسانی که شرایط لازم برای استفاده از آن را دارند، ممکن است اطلاعات لازم برای ورود به آن را نداشته باشند. به همین دلیل، ما در این جا نحوه وارد شدن به این سامانه را به صورت مفصل توضیح می دهیم تا تمام کسانی که قصد استفاده از سامانه ثبت سفارش آرد دولتی را دارند، به راحتی این کار را انجام دهند.

جهت وارد شدن به سایت خرید آرد نانوایی و سایر مصارف مجاز، لازم است چند مرحله ساده را طی کنید که در این قسمت آن ها را برای شما توضیح داده ایم. این مراحل مورد نیاز برای ورود به سامانه مذکور به شرح زیر می باشند:

  • در اولین گام باید آدرس اینترنتی این سایت یعنی gfloursale.banksepah.ir را در مروگر خود قرار داده وسرچ کنید. برای وارد شدن به این سامانه می توانید از سیستم های کامپیوتری مانند رایانه یا لپ تاپ و یا حتی گوشی موبایل تان استفاده کنید. پس از این نظر برای تان محدودیتی تعریف نشده است.
  • بعد از این که نتیجه جست و جوی تان توسط گوگل نمایش داده شد، اولین سایت بالا آمده با همین آدرس و عنوان «سامانه یکپارچه مدیریت مصارف آرد» را کلیک کرده و به آن وارد شوید.
  •  در ادامه به صفحه اصلی سامانه خرید آرد کشور بانک سپه وارد شده و پنجره ورودی آن را به شکل زیر مشاهده می کنید. همان طور که مشاهده می کنید، برای وارد شدن به این سامانه نیاز به نام کاربری و رمز عبور وجود دارد.
  • نام کاربری و رمز عبور افراد و گروه هایی که شرایط لازم برای دریافت آرد یارانه ای از این طریق را داشته باشند، از طرف اداراه غله استان به آن ها ارائه می شود. افرادی هم که قبلا از سایت فروش آرد سایر مصارف استفاده می کردند، می توانند با همان اطلاعات فردی خود به این سامانه هم وارد شوند.
  • پس برای ورود به این سامانه باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و کد امنیتی را هم در جایگاه خود قرار دهید. در نهایت بر روی گزینه «ورود» در پایین پنجره کلیک کنید.

سامانه خرید آرد یارانه ای خرید آرد دولتی

با طی کردن مراحل بالا، ورود شما به سامانه خرید آرد آزاد پز و دولتی انجام می گیرد.  پس به راحتی می توانید نسبت به ثبت سفارش آرد مورد نیاز خود به صورت آنلاین اقدام کنید. دقت داشته باشید که برای رفع مشکلات مربوط به نام کاربری و رمز عبورتان باید به ادراه غله استان خود مراجعه کرده و پیگیری های لازم را از این طریق انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ