زمان پخش حسینیه معلی ۱۴۰۲

0

زمان پخش حسینیه معلی ۱۴۰۲

ساعت پخش برنامه حسینیه معلی ۱۴۰۲
تکرار برنامه حسینیه معلی ۱۴۰۲
برنامه حسینیه معلی امشب

فصل چهارم «حسینیه معلی» با اجرای نجم‌الدین شریعتی و با حضور سید مجید بنی فاطمه، عبدالرضا هلالی، میثم مطیعی و مهدی رسولی، از سه‌شنبه ۲۷ تیر همزمان با شب اول ماه محرم تا شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پخش می‌شود.

برنامه حسینیه معلی از یک سال پیش کار خود را در شبکه سوم سیما آغاز کرده و در ایام ماه محرم، ایام فاطمیه و جشن‌های ماه شعبان پخش شده است.

حسینیه معلی جدول پخش شبکه سه

این برنامه که در ۳ فصل گذشته سید مجید بنی‌فاطمه، مهدی رسولی، سعید حدادیان، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، احمد واعظی، مهدی سلحشور، محمدی صمیمی، عبدالرضا هلالی در این برنامه به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند.

در فصل چهارم این برنامه قرار است سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، مهدی رسولی و عبداارضا هلالی به عنوان کارشناس و داور حضور داشته باشند. اجرای این فصل از معلی هم به عهده نجم‌الدین شریعتی سپرده شده است.

حسینیه معلی جدول پخش شبکه سه

«حسینیه معلی»؛ از سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲، تا شام غریبان هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.در ادامه می توانید تصاویری از این برنامه مشاهده کنید.

تکرار حسینیه معلی ساعت چند است

برنامه حسینیه معلی شب های دهه اول محرم ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما و ساعت ۱ بمداد از شبکه قرآن پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت ۱۵:۰۰ فردا خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ