آزمون دبیری چند ساعت است

1

آزمون دبیری چند ساعت است

آزمون دبیری آموزش و پرورش ساعت چند برگزار می شود و چند ساعت طول می کند و ساعت چند به پایان می رسد؟

ساعتی پیش اعلام شد که هیات دولت با تعطیلی سراسر کشور در روزهای یازده و دوازده مرداد موافقت کرده است.

با اینحال صدیقی، مشاور وزیر آموزش و پرورش، به ایسنا گفت که آزمون دبیری طبق برنامه قبلی روز پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد.

مجری برگزاری این آزمون سازمان سنجش است.

با توجه به این شرایط احتمال تعویق و لغو آزمون وکالت که قرار است جمعه برگزار شود ضعیف به نظر می‌رسد اما برای تعیین تکلیف نهایی باید منتظر اعلام رسمی مسئولان بود.

در این فاصله به داوطلبان توصیه می‌شود فرایند مطالعه خود را قطع نکنند. هرگونه خبر موثقی در پلتفرم‌های پایگاه خبری اختبار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دکتر علیرضا کریمیان درباره برگزاری این آزمون گفت: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
وی افزود: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و ساعت ۱۲ به پایان می رسد و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

زمان و شروع فرایند برگزاری آزمون : ۷:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۴۰۲/۵/۱۲

تذکر مهم

  1.   همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه،ساعت هوشمند،دستبند هوشمند، انگشتر هوشمندو غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهایئ سراسری موجب محرومیت از شرکت در آزمون می شود .
  2.  پرینت کارت شرکت در آزمون و همراه داشتن آن بانضمام اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار برای شرکت در آزمون الزامی می باشد .
  3.   ضمناً حضور داوطلب نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون در حوزه امتحانی الزامی است .
  4.  رعایت پوشش اسلامی در حوزه برگزاری آزمون الزامی می باشد.

داوطلب گرامی به توضیحات ذیل توجه نمائید

۱. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ ، ۶ ، ۱۱، ۱۲، ۱۶ و کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ منحصراً به درگاه سازمان سنجش به نشانی: ( www.Sanjesh.org) قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.
– تغییر اطلاعات شناسنامه ای منحصرا برای داوطلبانی می باشد که اطلاعات شناسنامه ای آنها با سامانه ثبت احوال کنترل نشده است.

۲. درصورتیکه نسبت به موارد مشروح ذیل معترض می باشید ضروری است در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ از ساعت ۰۸/۳۰ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره ۲ اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون مندرج در درگاه این سازمان مراجعه نمایید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.
الف- چنانچه نسبت به بند ۳ ، ۸ و ۹ (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) معترض هستید.
ب- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقدعکس می‌باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس ، فاقد مهر بودن عکس ، واضح نبودن عکس و …
ج- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد.

تذکر مهم: در موردسهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰) به اطلاع می رساند هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی گیرد .

۳. درب حوزه‌های امتحانی راس‌ ساعت‌ ۰۷/۰۰ بسته خواهد شد و فرآیند برگزاری آزمون راس‌ ساعت‌ ۰۷/۳۰ آغاز می گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب سالنهای امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

۴. حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد مجاز اعلام شده فوق و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جدا خودداری نمایید.

۵. لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می گردد.

۶. داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان زمان برگزاری آزمون اجازه خروج از حوزه امتحانی را نخواهند داشت.

برای نمایش برگ‌راهنمای‌ کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری / هنرآموز) سال ۱۴۰۲ کلیک کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سارا می گوید

    آزمون چه طور بود؟؟