سعید کریمیان چرا کشته شد

0

در فرورردین سال ۱۳۹۷ تعدادی از روزنامه های امروز ترکیه ای مدعی شدند قاتل The Murderer سعید کریمیان مدیر شبکه جم دستگیر شد. ناجی شرفی که ایرانی اصل است از قاچاقچیان مواد مخدر Drugs بوده و اسلحه ای که سعید کریمیان توسط آن به قتل Murder رسیده در خانه ی او پیدا شده است. هنوز جزئیات زیادتری از این اتفاق منتشر نشده است.

سعید کریمیان چرا کشته شد

بنابر این گزارش در روز قتل وی یک خودروی جیپ مسیر خودروی لوکس کریمیان را بریده و با متوقف کردن آن، دو فرد نقابدار مسلح به سوی وی و شریک کویتی‌ اش شلیک کرده‌اند. آنان سپس خودروی جیپ را آتش زده و از محل گریخته‌اند. بنوشته این سایت بدین ترتیب تروریست‌ ها محلی بوده و به عملکرد پلیس ترکیه آشنایی داشته‌اند.

همسر سعید کریمیان سعید کریمیان کیست بیوگرافی سعید کریمیان

سعید کریمیان ، سرمایه‌دار ایرانی و مدیر گروه تلویزیونی جِم (GEM TV) ، که در سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمده بود در ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵ شب به وقت ترکیه هنگامی که در حال خروج از محل کار خود در محله ساریر استانبول بود در خودروی شخصی اش مورد حملهٔ مسلحانه قرار گرفت و به قتل رسید.

همسر سعید کریمیان سعید کریمیان کیست بیوگرافی سعید کریمیان

به گفته برخی منابع، با توجه به روابط کریمیان، احتمال تسویه‌حساب درون‌سازمانی با او از سوی عوامل سازمان منافقین نیز دور از انتظار نیست. کریمیان قبلاً هرگونه ارتباط خود را با سازمان منافقین تکذیب کرده بود اما در ادامه تصاویری از او در کنار سرکرده این سازمان منتشر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ