علی اکبر قلیچ مجری برنامه از سرگذشت کیست +عکس

0

معاون‌ سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه «از سرگذشت» گفت: شنیدن سرگذشت مردم که به تعبیر مجری برنامه گاه باید از سر بگذرند، برای آن که نقطه عطفی در زندگی شان رقم بخورد، اتفاق خوب و بزرگی است.

محسن برمهانی افزود: در واقع «از سرگذشت» داستان هایی از زیست مردم عادی و تصمیماتی شجاعانه را روایت می کند که ضمن به چالش کشیده شدن می‌تواند زندگی فرد را تغییر دهد.

معاون سیما گفت: «از سرگذشت» با روایت لحظات خاص زندگی افراد عموما غیر مشهور در پرتو نگاه امام حسین(ع)، نقطه عطف زندگی شان را به زیبایی به تصویر کشیده است.

محمد پیوندی کیست محسن نجفی سولاری کیست محسن برمهانی کیست مجری برنامه از سرگذشت علی اکبر قلیچ بیوگرافی علی اکبر قلیچ برنامه از سرگذشت اسامی مجریان تلویزیون

وی با ابراز امیدواری از این که برنامه «از سرگذشت» با همت شبکه و تیم برنامه ساز تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود، خاطر نشان کرد: زندگی افرادی که شاید خیلی شناخته شده نباشند اما در پرتو نگاه امام حسین(ع) یک لحظه تاثیرگذار در زندگی شان داشته اند، از ویژگی های اصلی این برنامه است که خوشبختانه از همان ابتدا هم توانسته ارتباط خوبی با مخاطبان خود برقرار کند.

برمهانی همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص پخش برنامه «از سرگذشت» شاهد یک هم افزایی هم در سیما هستیم؛ به طوری که پس از شبکه نسیم، شبکه ۲ سیما هم در جدول پخش شبانه خود این برنامه را روی ‌آنتن می برد تا مخاطبان بیشتری بتوانند از این برنامه بهره ببرند.

وی تصریح کرد: یکی از مزیت های بصری «از سرگذشت» دکور ویژه آن است که ناخودآگاه حس قرار داشتن زیر قبه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اباالفضل عباس (ع) را به مهمانان و مخاطبان برنامه منتقل می کند.

در این بازدید، ساره قصیر- مهمان لبنانی – از تجربه حضورش در این برنامه گفت.

وی در بخشی از این گفت و گو خطاب به برمهانی با بغض گفت: زمانی که پا روی شن های دکور برنامه گذاشتم و زیر این کلاه‌خود قرار گرفتم حس کردم در کربلا حضور دارم!

در بازدید برمهانی، سید محمدرضاخوشرو- مدیر شبکه نسیم، لنگرودی- مدیر تولید شبکه و حمید خواجه نژاد- مدیر روابط عمومی سیما نیز وی را همراهی کردند.

این برنامه‌ گفت‌وگو محور به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای علی اکبر قلیچ از اول ماه محرم ساعت ۲۱:۳۰ ازشبکه نسیم و ساعت ۲۴:۴۰ از شبکه ۲ روی آنتن می رود.

همچنین علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعات ۰۰:۳۰ بامداد، ۹صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷ روز بعد از شبکه نسیم  و از شبکه دو سیما در ساعت ۲۳:۳۰ مشاهده نمایند.

محمد پیوندی کیست محسن نجفی سولاری کیست محسن برمهانی کیست مجری برنامه از سرگذشت علی اکبر قلیچ بیوگرافی علی اکبر قلیچ برنامه از سرگذشت اسامی مجریان تلویزیون

بیوگرافی و زندگینامه علی اکبر قلیچ

علی اکبر قلیچ متولد ۱۹ مهر ۱۳۷۲ در تهران، خواننده است

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مکانیک و دانشجوی لیسانس علوم سیاسی است، بجز خوانندگی او را باید مداح نامید.

شروع از مداحی

پنج،شش ساله بودم که برخی از آوازها یا نوحه ها را برای خودم زمزمه می کردم وهمین باعث شد خانواده ام متوجه شوند در این زمینه استعداد دارم پدرم علاقه مند بود در هیأت ها وعزاداری ها مداحی کنم به همین دلیل مداحی در ایام محرم را شروع کردم

کلاس آموزشی

در سن ۹ سالگی با موسیقی آشنا شد و برای اولین بار ساز تنبور را بدست گرفت وخیلی سریع بر آن مسلط شد.با توجه به استعداد فراوان در این زمینه در صدد طی مراحل حرفه ای موسیقی برآمد. او در گروه شمس و نزد آقایان کیخسرو پور نظری و سهراب پورنظری تئوری موسیقی و سُلفژ را فرا گرفت و فعالیت خود را از این گروه شروع کرد

مشورت با سامی یوسف

باز خورد خوب آهنگ های خواننده راک اسلامی سامی یوسف در رسانه ها نقطه آغازی بود که او بوسیله مشورت هایی توسط یکی از آشنایان با سامی یوسف به موسیقی پاپ روی آورد.

اولین آهنگ علی اکبر قلیچ

اولین قطعه رسمی که از علی اکبر قلیچ شنیده شد ترانه ترکش با رویکرد نقد دفاع مقدس از آلبوم بی سیم چی بود که با استقبال گسترده مخاطبان این دسته قرار گرفت. از دیگر آثار این هنرمند میتوان به ارباب تشنه لب،رکعت هشتم،برکت مذاکره،تیتراژ سریال مهر طوبی و مرگ=آمریکا که اثری مشترک از حامد زمانی وعلی اکبر قلیچ است،اشاره کرد.

مداحی علی اکبر قلیچ در بیت رهبری

لطف خدا بود که من به این مراسم دعوت شدم.یکی از بهترین اتفاقات زندگی من همین بود و افتخار می کنم در بیت رهبر معظم انقلاب به عنوان ذاکر امام حسین(ع) انجام وظیفه کردم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ