سایت مای مدیو دریافت کارنامه | my medu ir دریافت کارنامه با کد ملی

0

ورود به سایت مای مدیو دریافت کارنامه

آدرس سایت دریافت کارنامه سوابق تحصیلی my medu ir است. برای ورود به My.medu.ir و گرفتن کارنامه دانش آموزان ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به سایت My.medu.ir

برای ورود به My.medu.ir، و گرفتن کارنامه دانش آموزی، لازم است نقش خود را به عنوان دانش آموز یا فرهنگی، انتخاب کنید. در ادامه مراحل دریافت کارنامه از سایت مای مدیو را به صورت تصویری شرح داده ایم.

دریافت کارنامه با کد ملی از سامانه های دانش آموزی مای مدیو و سناد، علاوه بر اینکه دسترسی معلمان و دانش آموزان را به اطلاعات خود راحت تر می کند این فرصت را فراهم می کند که دانش اموزان با ارائه کد ملی خود در سامانه مای مدیو دریافت کارنامه مدرسه را انجام دهند.

نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از my medu ir

با توجه یه اینکه نحوه دریافت کارنامه مدرسه در سال های اخیر تغییر کرده دیگر امکان دریافت کارنامه و مشاهده نمره تحصیلی دانش آموزان در سایت همگام امکان پذیر نیست،بلکه سایت دریافت کارنامه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir  است.

در ادامه جهت راهنمایی بهتر والدین و دانش آموزان راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir در اختیار متقاضیان دریافت کارنامه قرار داده ایم.

ورود به My.medu.ir برای گرفتن کارنامه با کد ملی

می توانید با ورود به سایت My.medu.ir برای دریافت کارنامه با کد ملی اقدام کنید:

ورود دانش آموزان به My.medu.ir برای گرفتن کارنامه

دریافت کارنامه با کد ملی My.medu.ir لازم است دانش آموزان یا والدین برای دریافت اینترنتی کارنامه، وارد سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش  شوند و نقش “دانش آموز” را انتخاب کرده، مطابق تصویر زیر کد ملی،رمز عبور که همان سریال شناسنامه است را وارد کرده و در آخر کد امنیتی را درج نمایید:

کدملی : کد ملی دانش آموز را برای دریافت کارنامه با کد ملی وارد کنید.

۶ رقم سریال شناسنامه : شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه دانش آموز

کد امنیتی را وارد نمایید

دکمه ورود را بزنید

 

گرفتن کارنامه تحصیلی کارنامه مدرسه دریافت کارنامه

بعد از ورود به پنل شخصی خود در سایت My.medu.ir برای گرفتن کارنامه تحصیلی، روی آیکن “دریافت کارنامه” کلیک کنید تا بتوانید دریافت کارنامه نیمسال تحصیلی مورد نظر خود را انجام دهید:

دریافت کارنامه از سایت مای مدیو، پس از مشاهده صفحه زیر، سال تحصیلی مورد نظر را انتخاب کرده و سپس “ضمن سال” را انتخاب نمایید و در پایان روی عبارت”جستجو” کلیک نمایید:

 

گرفتن کارنامه تحصیلی کارنامه مدرسه دریافت کارنامه

سایت دریافت کارنامه ترمیم معدل، کارنامه دبستان و دبیرستان شامل کارنامه دوازدهم و همه پایه و سایت دریافت کارنامه نهایی در مای مدیو به نشانی My.medu.ir است.

دریافت کارنامه از سایت مای  مدیو صرفا به کد ملی و شماره سریال شناسنامه نیاز دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ