ورود به سایت پادا کارنامه هفتم نوبت اول

0

ورود به سایت پادا کارنامه هفتم ، سایت پادا کارنامه دانش آموزی ، pada.medu.ir سایت ، دریافت کارنامه ، کارنامه الکترونیکی

رمز ورود به سامانه پادا کارنامه و پرونده دانش آموزی

pada.medu.ir سامانه پادا کارنامه و پرونده دانش آموزی در سال ۱۴۰۰ است. در این مقاله لینک ورود مستقیم به سامانه پادا را به همراه راهنمای استفاده از این سایت، در اختیار دانش آموزان و مدیران مدارس قرار داده ایم. دانش آموزان برای مشاهده کارنامه و شرکت در آزمون سواد حرکتی، لازم است به سایت پادا مراجعه کنند. تمامی اطلاعات دانش آموزان از جمله کارنامه در این سامانه موجود است:

در واقع سامانه پادا سامانه دانش آموزی پرونده الکترونیکی و مشاهده کارنامه ، ارزیابی حرکتی، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم، دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و ثبت نام اینترنتی مدارس کل کشور، متوسطه، دبستان، مهدکودک ،بازیابی رمز و … است.

سایت پادا کارنامه دانش آموزی دریافت کارنامه چرا سامانه پادا بالا نمیاد

با دریافت رمز ورود به سامانه پادا ، کارنامه و پرونده دانش آموزی از طریق سامانه سیدا قابل مشاهده است. مدیران و معلمان مدرسه رمز عبور و نام کاربری سامانه پادا را از طریق برنامه شاد برای هر دانش آموز ارسال می کنند.

برای این کار لازم است وارد سامانه سیدا و قسمت کارتابل مدیر مدرسه شوند. در این قسمت رمز گروهی برای دانش آموزان صادر و یوزر یا همان نام کاربری دانش آموزان ایجاد می شود. این رمز و نام کاربری را مدیر و معلم در برنامه شاد برای دانش آموز ارسال نماید. به این ترتیب دانش آموز از طریق سایت pada.medu.ir می تواند کارنامه تحصیلی خود را مشاهده نماید.

  • مسئولین محترم مدارس جهت دادن رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان از منوی(مدیریت کاربران-انتصاب و دسترسی-کلمه عبور دانش آموزان) استفاده نمایید.
  • کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آنها قابل مشاهده خواهد بود در اینجا فایل خروجی اکسل قرار داده شده است که می توانید با آن فایل خروجی اکسل گرفته و در اختیار داشته باشید
  • چند نکته در مورد رمز دانش آموزان:

رمزها در سامانه پادا اختصاصی می باشند بنابراین از قرار دادن آنها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروههای مدرسه خودداری نمایید.
-رمز هر فرد را به خود او تحویل دهید

مدیران و معلمان گرامی مدارس کل کشور اگر برای دریافت رمز و نام کاربری دانش آموزان نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارند، میتوانند از طریق شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله با کارشناسان راهنما تماس بگیرند.

قابل توجه مدیران محترم مدارس:

  • در راستای تغییر و تحولات در سامانه‌های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد.
  • با توجه به اینکه در نمرات ارسالی از سامانه سیدا نمرات اعشاری ۰٫۵ ، ۰٫۷۵ و ۰٫۲۵ ارسال نمی شود با اصلاح بعدی و رفع مشکل از طرف سامانه سیدا از اجرای عملیات فارغ‌التحصیلی خودداری فرمایید.
  • به اطلاع مسئولین محترم مدارس می رساند با توجه به مشکلات مشاهده شده در ارسال اطلاعات از سامانه سیدا لطفاً قبل از عملیات فارغ‌التحصیلی اطلاعات و نمرات را به دقت کنترل نمایید مدارسی که اطلاعات خود را در تاریخ از سامانه سیدا دریافت کرده‌اید به علت اشکال در ناقص بودن نمرات اعشاری مجدداً دریافت نمایید.
  • در صورت فارغ التحصیلی ابتدا از فارغ التحصیلی خارج شود و اطلاعات از سیدا دریافت شود و سپس به فارغ التحصیلی اقدام گردد.
  • نمرات انتخابات را بررسی کنید چون در برخی موارد نمرات سفر آمده است مشخصات دانش آموز کنترل شود.
  • مدیران محترم قبل از دادن کاربری به دانش آموزان از ثبت نمرات اطمینان حاصل کنند و حتما با کاربری یک یا چند دانش آموز به طور تصادفی وارد سامانه پادا شوند و از نحوه اطلاع رسانی کارنامه دانش آموز مدرسه خود مطلع و مطمئن شوند.
  • اصلاح مشخصات دانش آموز در سامانه سیدا فعال شده و بدین منظور احتیاجی به بروزرسانی از سناد نیست.نحوه ثبت نمرات کیفی انضباط متوسطه اول در سیدا :
  • انتخاب گزینه عملیات ضمن سال + لیست کلاس + ورودنتایج انفرادی
  •  انتخاب پایه تحصیلی + انتخاب دانش آموز+مشاهده و اصلاح + در
  • ج عدد ۱ تا ۴ + بررسی و تایید

نحوه ورود دانش آموزان به سامانه پادا

دانش آموزان و اولیای محترم  رمز سامانه پادا را از مسئولین مدرسه تحویل خواهند گرفت. روش مشاهده کارنامه نوبت اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹توسط دانش آموز به شرح زیر است:

  1. ورود به سامانه پادا به آدرس Pada. medu .ir
  2. وارد کردن کد ملی دانش آموز در کادر نام کاربری
  3. واردکردن کلمه عبور سیدا دریافت شده از مدرسه در کادر کلمه عبور
  4. وارد کردن کد امنیتی
  5. کلیک روی ورود کاربران
  6. درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کرد

** درصورت نیاز به پرینت از اول با مرور گر کروم وارد شوید.

** درصورت ورود با گوشی حتما گوشی را روی حالت دسکتاپ یا رایانه یا میز کار یا کامپیوتر (درهر گوشی یک اسم داره)قرار دهید و حتما زبان نوشتن کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد.

** سامانه پادا هم اکنون درحال فعالیت است و دانش آموزان امکان مشاهده کارنامه خود را دارند.

سامانه پادا مشاهده کارنامه تمام مقاطع

نمونه کارنامه دانش آموز در سامانه پادا

سایت پادا کارنامه دانش آموزی دریافت کارنامه چرا سامانه پادا بالا نمیاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ