فیلم دیوار مرگ جهرم و آتش سوزی وحشتناک

0

فیلم واقعی از لحظه آتش گرفتن موتور در دیوار مرگ جهرم

در این حادثه ۷ نفر دچار مصدومیت شده بودند که ۵ مصدوم در همان ساعات اولیه بعد از دریافت درمان‌های لازم از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهرم ادامه داد: یک مصدوم دیگر هم که دچار سوختگی شده بود ساعت ۱۳ امروز جمعه از بیمارستان مرخص شد، اما راکب موتور سیکلت با سوختگی ۷۰ درصد در وضعیت وخیم بالینی قرار دارد و اکنون در آی سی یو بستری است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه برای چنین برنامه‌هایی باید الزامات ایمنی با دقت و حساسیت رعایت و از سوی دستگاه‌های متولی و صادر کننده مجوز نظارت انجام شود، افزود: به منظور پیشگیری و جلوگیری از چنین حوادثی، به طور قطع با دستگاه‌ها و افرادی که در این حادثه قصور و کوتاهی داشته اند، برخورد قاطع و جدی صورت خواهد گرفت.

دیوار مرگ حوادث وحشتناک اخبار فارس اخبار جهرم آتش سوزی امروز

معصومه پورمختار رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم نیز اظهار کرد: در پی حادثه‌ای که شامگاه گذشته در هنگام عملیات آکروبات در دیوار مرگ در پارک کوهسار جهرم رخ داد، موتور آکروبات دچار آتش سوزی شد.

او با بیان اینکه در پی این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند، افزود: مجروحان توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیمانیه انتقال یافتند و اقدامات لازم برای آن ها انجام شد.

رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم اضافه کرد: راکب موتور سیکلت که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شده است، با سوختگی ۷۰ درصد، در وضعیت وخیم بالینی قرار دارد و اکنون در آی سی یو بستری است.

دانلود

علت وقوع آتش سوزی دیوار مرگ

شهردار جهرم گفت: علت وقوع آتش سوزی دیوار مرگ در پارک کوهسار، بی احتیاطی موتورسوار بوده است.

اسداللهی شهردار جهرم نیز اظهار کرد: در اخبار اولیه علت حادثه نشتی بنزین موتورسیکلت اعلام شده بود، اما بعد از بررسی دقیق‌تر و مشاهده فیلم‌ها و مشورت با کارشناسان، علت بی احتیاطی راکب موتورسیکلت بوده است.

او افزود: براساس این بررسی و مشورت‌ها، بی احتیاطی راکب باعث سقوط و واژگونی موتورسیکلت و آتش‌گرفتن آن و مجموعه محل برگزاری عملیات آکروباتیک بوده است.

اسداللهی ادامه داد: نظریه نهایی در مورد حادثه توسط تیم‌های مربوطه در حال بررسی بوده و در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

دیوار مرگ حوادث وحشتناک اخبار فارس اخبار جهرم آتش سوزی امروز

شهردار جهرم بیان کرد: حدود ۸۰ درصد از سازه ایجاد شده برای اجرای برنامه موتورسواری، چوبی بوده و همین امر در شعله‌ور شدن حریق اثرگذار است.

او گفت: این مجموعه اکروباتیک تحت قرارداد باشگاه ورزشی شهرداری بوده و مجوز‌های لازم برای بازی‌های مربوطه را داشته است.

جهرم در فاصله ۱۸۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

لحظه وحشتناک آتش سوری دیوار مرگ پارک کوهستار جهرم

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ