لوکیشن فیلم ابلق کجاست / زورآباد فیلم ابلق کجاست

0

فیلم ابلق کجا فیلمبرداری شده  ، شهربازی فیلم ابلق ، زورآباد فیلم ابلق

لوکیشن فیلم ابلق کجاست

زور آباد، محله ای فقیر نشین در دل تهران و در سایه زرق و برق تهران است، ساکنین با همکاری هم و با تولید مواد غذایی خانگی مانند رب، آبلیمو، ترشی و… امرار معاش میکنند

راحله (الناز شاکر دوست ) و همسرش علی (هوتن شکیبا) هم از اهالی این محل هستند

شهلا (گلاره عباسی) خواهر علی و جلال (بهرام رادان) هم همسایه آنها هستند

جلال (بهرام رادان) فردی است که یک کسب و کار خانگی را برای خانم‌های محله ایجاد کرده است. او فردی هیز است و به راحله نگاه غیر شرعی دارد و به او پیشنهاد رابطه پنهانی میدهد و….

لوکیشن فیلم ها فیلم ابلق بازیگران فیلم ابلق

کارگردان فیلم ابلق گفت : برج و شهربازی را یک موقعیت قرار دادم که بیانگر فاصله طبقاتی است، نه کارکرد نمادین. فیلم بهتر فیلمی است که بتواند ذهن را درگیر کند و دائم بتوان از آن نماد برداشت کرد.

این کارگردان درباره لوکیشن فیلم گفت: لوکیشن فیلم زورآباد بود، یعنی جایی که ابتدا با بنر آن را مسقف می‌کنند و زیر آن ساخت و ساز می‌کنند. زورآباد فیلم را هم نمی‌گویم کجاست، قطعا در حاشیه یک شهر بزرگ است.

فیلم ابلق در محله زورآباد می‌گذرد. محله مردمی فقیرنشین که نشانه چربیدن زور حاشیه‌نشینی است. درست زیر گوش شهربازی که شب‌ها به خصوص، چراغ روشن چرخ فلک گردان و صدای جیغ و خنده مردمان شادی که هیچ‌کدام را نمی‌بینیم، چشم را کور و گوش را کر می‌کند. خوشحالی آن مردمان ربطی به زندگی این مردم فرودست ندارد. چون در زورآباد زندگی به سبک حاشیه‌نشینی با تمام مشخصات آن جاری است. محله با گریز علی از دست عده‌ای طلبکار (با یک فیلمبرداری رئال و مستندگونه) معرفی می‌شود. در نمایی هوایی، خانه‌های کلونی‌واری که انگار همه یک جورهایی به یکدیگر راه دارد. خانه‌های آکواریومی، که در آن هیچ چیز از دید دیگری پنهان نیست. با قصه‌هایی مشابه. اسمش را می‌شود گذاشت محله‌های «حرف درآر». حرف از زیرزمین هم که شده می‌جوشد. از تنبان و لباس آدم‌ها حرف در می‌آید. همه مثل موش سر در زندگی هم دارند و از حال و روز هم باخبرند و اینجا هم درست مثل هر کلونی دیگری یک پادشاه دارد که همه را زیر بال و پرش گرفته و از قبل آنها خوب پول در می‌آورد و خوب پروار شده.

لوکیشن فیلم ها فیلم ابلق بازیگران فیلم ابلق

زورآباد فیلم ابلق کجاست

اسلام‌آباد (به نام پیشین: زورآباد) یکی از محله‌های مسکونی کرج در شمال شهر کرج است این منطقه جزو مناطق ۱ و ۶ کرج است. این منطقه از مناطق حاشیه نشین‌ترین و فرسوده ترین مناطق استان البرز است. یک ششم بافت فرسوده استان البرز در این منطقه قرار دارد. در این منطقه مشکلاتی از قبیل وجود بافت فرسوده بسیار، عرض کم و صعب العبور بودن معابر، فاضلاب نامطلوب، امنیت پایین وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ