قاتل شامیز در سریال یاور کیست

0

قاتل شامیز در سریال یاور کیست

من بعضی قسمتهای سریال یاور رو مدیده ام کنجکاو شدم بدون قاتل شامیز کیه؟ اگه دیدین میشه بگین قاتلش کیه؟

روز قتل شامیز مچ یک دانشجو را در ماجرای مواد مخدر گرفته و موضوع را به حراست دانشگاه اطلاع داده بود. قرار بود روز بعد این دانشجو همراه پدرش به دانشگاه برود تا به اتهامش رسیدگی شود. اگر یادتان باشد آن دانشجو آرزو کرده بود دهان شامیز دیگر باز نشود تا نتواند علیه او شهادت بدهد. پس او هم انگیزه برای قتل داشته است.

در قسمت هفتم سریال «یاور» خواهید دید: یکی از کارکنان اخراجی رستوران به “یاور” می‌گوید که جلال (پسر یاور) قاتل شامیز است و …

همانطور که تا به اینجای تماشای سریال یاور متوجه شده اید محسن به دلیل اینکه امتحان مدنی ۸ و مدنی ۵ را اشتباه گرفته نمی تواند نمره قبولی در امتحان مدنی ۸ بگیرد او از استاد می خواهد تا بخشی از نمره امتحانش در مدنی ۵ را به مدنی ۸ بدهد و همین موضوع باعث ناراحتی استاد می شود.

سریال یاور بازیگران سریال یاور

استاد برگه های امتحانی را به بخش آموزش می دهد. کارمند آموزش جلوی چشم محسن و آصف برگه را داخل کمد گذاشته و کلید را داخل کشو قرار می دهد و آصف این صحنه را می بینید وقتی محسن و آصف از دفتر اموزش خارج می شوند آصف به محسن پیشنهاد می کند برگه امتحانی را سرقت کنند تا استاد نتواند برگه ها را تصحیح کند.

بنابراین، در همان شب آصف برای اینکه رفاقت خود را به محسن ثابت کند  شبانه وارد مدرسه می‌شود که این مورد در ادامه داستان به قتل شامیز می‌انجامد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ