شبا چقدر طول میکشه تا بشینه به حساب

0

شبا چقدر طول میکشه تا بشینه به حساب

هر درخواست انتقال وجه شبا از ۱۷:۰۰ شب الی ۴:۰۰ صبح تا ساعت ۵:۰۰ روز بعد به بانک مقصد منتقل می شود. هر درخواست انتقال وجه از شبا ۵:۰۰ الی ۱۶:۰۰ حدود ساعت ۱۷:۰۰ به حساب مقصد واریز می گردد. از حدود ۲۰ دقیقه به آخرین زمان پاسخگویی پایا (۱۷:۰۰) احتمال اینکه وجه در روز بعد به بحساب مقصد واریز شود افزایش وجود دارد.

چرخه زمانی عملیات ساتنا:

ساتنا تنها در ساعت اداری شعب بانک ها انجام می شود.

شنبه لغایت پنجشنبه (روزهای کاری) : ساعت پذیرش: ۷:۳۰ صبح و ساعت خاتمه پذیرش: ۱۴:۱۵

چرخه عملیات پایا:

پایا در روزهای کاری (شنبه تا پنجشنبه) در چهار مرحله انجام خواهد شد. چرخه اول ساعت ۳:۴۵، چرخه دوم ساعت ۱۰:۴۵، چرخه سوم ۱۳:۴۵ و چرخه چهارم ۱۸:۴۵ است.

چرخه زمانی عملیات پایا در برخی موارد خاص با اعلام بانک مرکزی ممکن است تغییر کند.

شماره شبا ساعات انتقال وجه ساتنا ساعات انتقال وجه پایا انتقال وجه از طریق شماره شبا

واریز پول با شماره شبا چقدر طول میکشه

در حال حاضر انتقال وجه پایا در ساعت‌های مشخصی از شبانه روز و در یکی از بازه‌های زمانی ۴ الی ۶ بامداد،‌۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح، ۱۴ الی ۱۵:۳۰ ظهر و ۱۸ الی ۲۰ غروب انجام می‌شود، بنابراین انتقال وجه با این سامانه ممکن است تا ۱۲ ساعت طول بکشد. لازم به ذکر است انتقال وجه پایا، تنها در روزهای کاری صورت می‌پذیرد. لازم به ذکر است انتقال وجه پایا، در روزهای کاری ۴ مرتبه در بازه‌های ذکر شده و در روزهای غیر کاری یک مرتبه در ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ صورت می‌پذیرد.

زمان انتقال وجه شبا در روز پنجشنبه

ما هر روز در چند نوبت درخواست های واریز رو انجام میدیم، این درخواست ها اگر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز کاری ثبت بشه، ما تسویه حساب رو با حواله پایا و ساتنا انجام میدیم و بعد از پردازش شبکه شاپرک، در بازه زمانی ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰ به حساب تون واریز میشه. اما اگه بعد از ساعت ۱۴:۰۰ درخواست تسویه حساب تون رو ثبت کنید، احتمال اینکه روز بعد به حساب بانکی تون واریز بشه زیاده و اگر فرداش هم روز تعطیل باشه، در اولین روز کاری شبکه شاپرک حواله واریزی رو به حساب بانکی تون واریز میکنه.

توجه داشته باشید که در روزهای تعطیل وجهی از طرف شاپرک به حساب شما واریز نمیشه و این موضوع در اختیار و کنترل شبکه پرداخت پِی نیست.

زمان انتقال وجه پایا در روز تعطیل

در صورتی که تاریخ موثر انتقال شبا مصادف با یکی از ایام تعطیل باشد ، انتقال در اولین روز کاری انجام خواهد شد. درخواست انتقال وجه جاری در نزدیکترین سیکل ممکن انجام و در غیر اینصورت به سیکل بعدی موکول خواهد شد. مطابق قوانین بانک مرکزی ، سقف مجاز انتقال وجه در هر تراکنش پایا حداکثر مبلغ پانصد میلیون ریال است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ