خرید بلیط بازی سپاهان و الاتحاد +قیمت بلیت

0

بلیت بازی سپاهان الاتحاد سایت خرید بلیط بازی سپاهان الاتحاد

خرید بلیط بازی سپاهان و الاتحاد

بلیت فروشی دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد عربستان از امروز آغاز شده ولی در سایت فروش بلیت امکان خرید برای تماشاگران خانم وجود ندارد.

از هواداران عزیز تقاضا می‌گردد بلیت مسابقه را صرفاً از سامانه معرفی شده دریافت کرده و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه ننمایند، از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد.هواداران دارنده باساکارت می‌توانند بلیت مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت نمایند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

سایت خرید بلیط ورزشگاه نقش جهان

بنابراین هواداران طلایی پوش می‌توانند بلیت دیدار سپاهان و الاتحاد را از سامانه http://fooladsepahansport.com تهیه کنند.

ورود به لینک خرید بلیط بازی سپاهان و الاتحاد

ساعت بازی سپاهان امروز تیم الاتحاد بلیت فروشی سپاهان

قیمت بلیط بازی سپاهان – الاتحاد

قیمت بلیت معمولی ۲۰۰ تومن
قیمت بلیت وی ای پی ۵۰۰ تومن

توجه!

۱- هواداران محترم به اطلاع میرساند با توجه به الزامات AFC ، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به همراه بلیط الکترونیک معتبر (نسخه پرینت شده یا دانلود شده در تلفن همراه که QR کد مندرج روی بلیط واضح و مشخص باشد) هنگام ورود به ورزشگاه الزامی است.

۲- از پذیرفتن و ورود هواداران محترم به ورزشگاه بدون داشتن مدارک فوق تحت هر عنوان ممانعت جدی به عمل خواهد آمد.

۳- هواداران گرامی هنگام خرید بلیط از سایت، در صورت کسر وجه و عدم صدور و مشاهده بلیط در تاریخچه خرید، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت، وجه به حساب شما عودت میگردد. میتوانید مجددا نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید. لطفا از تماس با پشتیبانی سایت و اشغال نمودن خطوط در این خصوص پرهیز فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ