سیاهی گردو چگونه پاک میشود | سیاهی گردو با چی پاک میشه

0

چگونه سیاهی گردو را پاک کنیم سیاهی گردو را چگونه پاک کنیم چطور سیاهی گردو از دست پاک کنیم پاک کردن رنگ گردو از دست چگونه سیاهی دست را از بین ببریم راه های از بین بردن سیاهی دست توسط گردو

سیاهی گردو چگونه پاک میشود

چند روش کاربردی برای اینکه بدانید سیاهی گردو چگونه پاک میشود را در این مطالب آموزش داده می شود.

پاک کردن سیاهی گردو با خمیردندان

خمیر دندان یکی دیگر از راه‌های ساده جهت پاک کردن رنگ گردو از پوست دست شما است. این روش یک روش پرکاربرد و تضمین شده برای بازگرداندن رنگ پوست دست شما است. در این روش تنها کافی است که مقداری از خمیردندان جرم گیر و سفید کننده را بر روی یک مسواک قدیمی و بی‌استفاده بمالید و سپس بر روی دست خودتان مالش دهید تا کم کم رنگ لکه‌ها کم رنگ شده و در نهایت از بین برود.

از بین بردن سیاهی پوست گردو با ترکیب نمک و آبلیمو

برای از بین بردن رنگ ناشی از تماس پوست دست با پوست گردو می‌توانید، نصف فنجان آبلیمو را با یک قاشق نمک خوراکی ترکیب کرده و سپس دست‌های خود را با آن شست و شو دهید تا زمانی که لکه‌ها به طور کامل از بین بروند.

حذف لکه‌های قهوه‌ای گردو با کرم‌های لایه بردار

یکی از روش‌های نوین و جدید برای حذف لکه‌های قهوه‌ای رنگ پوست استفاده از کرم‌های لایه بردار است. این روش تضمین شده و کاملا ایمن است و برای سلامت پوست دست انسان نیز مشکلاتی ایجاد نمی‌کند.

پاک کردن لکه‌های سیاه پوست گردو به کمک شیر و آبغور

ترکیب آبغوره و شیر یکی دیگر از ترکیبات مفید و کاربردی در حذف لکه‌ها و رنگ‌های ناشی از پوست گردو است. در این روش تنها کافی است که مقدار برابری از شیر و آبغوره را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس دست‌های خود را با آن بشویید تا به حالت طبیعی و عادی خود بازگردد.

پاک کردن ساهی گردو به کمک جوش شیرین

جوش شیرین یکی دیگر از موادی است که تاثیر خوبی بر روی پاک شدن لکه‌ها دارد. برای این کار می‌توانید مقداری از مایع دست شویی را با مقداری جوش شیرین مخلوط کرده و سپس دست‌های خود را با آن‌ها شست و شو دهید. یا اینکه می‌توانید مقداری جوش شیرین را بر روی یک مسواک قدیمی ریخته و بر روی لکه‌ها مالش دهید تا لکه‌ها به طور کامل از بین بروند.

سیاهی گردو پوست گردو پاک کردن رنگ گردو

چطور رنگ گردو رو از دست پاک کنیم

پاک کردن لکه های سیاه پوست گردو به کمک برگ درختان گردو

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای پاک کردن لکه‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از برخورد پوست گردو با دست شما، استفاده از برگ خود درختان گردو است. برای این کار برگ درخت گردو را بر روی لکه‌های قهوه‌ای و تیره دست خود مالش دهید و سپس آن‌ها را به کمک مواد شوینده شست و شو دهید تا رنگ دستتان به حالت طبیعی خود باز گردد. توجه داشته باشید برای این که از این کار نتیجه بگیرید، لازم است که چندین بار این عمل را تکرار کنید.

پاک کردن لکه‌ها به کمک سرکه

سرکه یکی دیگر از ترکیبات شگفت انگیز برای از بین بردن لکه‌های عمیق پوست گردو است. برای این که رنگ ناشی از تماس پوست دست با پوست گردو کاهش پیدا کند، نصف فنجان سرکه را با نصف فنجان آب مخلوط کنید و سپس دست‌های خود را به کمک آن‌ها شست و شو دهید تا لکه‌ها کم کم ناپدید شوند.

سیاهی گردو با چی پاک میشه

پاک کردن رنگ‌ گردو به کمک وایتکس

یک روش دیگر که می‌توان برای حذف لکه‌ها به کار برد، استفاده از وایتکس است. البته این روش زیاد به شما پیشنهاد نمی‌شود و بهتر است از همان روش‌های قبلی استفاده کنید. خصوصا اگر دارای پوست حساسی هستید، سعی کنید این روش را هرگز امتحان نکنید. اما اگر لکه‌های ناشی از تماس با پوست گردو با روش‌های قبلی از دست شما حذف نشد، می‌توانید مقداری وایتکس را با آب رقیق کرده و سپس دست خود را با آن بشویید تا لکه‌ها کم کم از پوست شما حذف شوند‌.

پاک کردن لکه‌های پوست گردو به کمک حلال لاک ناخن و یا اکسیدان رنگ مو

این روش بسیار جالب و کاربردی خصوصا برای خانم‌ها است‌. می‌توانید برای حذف لکه‌های پوست دست خود را با حلال لاک ناخن و یا اکسیدان رنگ مو شست و شو دهید. البته این روش نیز مانند وایتکس جز آخرین راه‌ها به حساب می‌آید و سعی کنید از روش‌های قبلی برای حذف لکه‌ها استفاده کنید. به خصوص اگر پوست حساسی دارید، این روش اکیدا توصیه نمی‌شود، چرا که دارای عوارض جانبی بسیاری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ