عروسی مرگبار در عراق | فیلم جدید آتش سوزی در تالار عروسی عراق

0

عروسی مرگبار در عراق عروسی عراق فیلم آتش سوزی عروسی عراق اتش سوزی در عروسی عراق آتش سوزی در تالار عروسی عراق

عروسی مرگبار در عراق

آتش سوزی در تالار عروسی در شهرک الحمدانیه در استان نینوا واقع در شمال عراق شامگاه سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ به یک فاجعه وحشتناک تبدیل شد و دست کم یکصد کشته برجای گذاشت.

شبکه های اجتماعی و سایت های محلی روایت های عدیده ای درباره دلایل این فاجعه منتشر کرده اند که اصلی ترین آنها ماجرای وسایل آتش بازی در داخل این تالار بوده است که باعث وقوع آتش سوزی شد.

عروسی مرگبار حوادث مرگبار آتش سوزی مرگبار

علت آتش سوزی در تالار عروسی عراق

بااین حال مرتضی اسعد الشبکی یکی از دوستان داماد تاکید کرد: آنچه در شب فاجعه رخ داد تنها به دلیل وسایل آتش بازی نبود. آتش بازی باعث سوختن بخشی از سقف تالار شد اما قبل از آن وسایل خنک کننده بدون اینکه کسی متوجه شود، دچار حریق شده بود.

وی با اشاره به اینکه حریق تجهیزات سرمایشی بیش از نیم ساعت ادامه داشت که باعث آتش سوزی در دیوارها شد، ادامه داد: یکی از افراد بدون اینکه بداند دستگاههای سرمایشی و دیوار پشت آن دچار حریق شده است، به صاحب تالار اطلاع داد که وسایل سرمایشی خاموش شده است.

صاحب تالار عروسی مرگبار عراق ناپدید شد

مرتضی همچنین گفت: «تعداد حاضرین ۱۱۰۰ نفر بودند. همه سالن های حمدانیه/بغدیدا این تعداد را در خود جای می دهد زیرا مردم این منطقه همدیگر را می شناسند.»

این شهروند عراقی در ادامه با تاکید براینکه خانواده هایی به طور کامل دفن شدند و جستجوی بقایای اجساد سوخته شده ادامه دارد و تلاش می شود از طریق بقایای لباس های آنها شناسایی شوند، ادامه داد: صاحب تالار ناپدید شد . انگار اتفاق ساده ای در تالارش افتاده بود. عروس تا این لحظه ۹ نفر  و داماد نیز ۳ نفر را از دست داده است.»

مرتضی خاطرنشان کرد: تعداد حاضران در این تالار به دو گروه تقسیم شدند. کسانی که نزدیک درب خروجی بودند و توانستند به سختی خارج شوند اما نصف دیگر به سرویس های بهداشتی و میزهای پشتی رفتند به این امید که نجات پیدا کنند. تالار فقط یک ورودی و خروجی داشت. حرص و طمع صاحب تالار کاری کرد که خانواده هایی را دفن کنیم و در جستجوی خانواده های دیگری باشیم که مفقود شدند.»

فیلم جدید آتش سوزی در تالار عروسی عراق

یک هفته پس از آتش‌سوزی در یک مراسم عروسی در عراق که بیش از ۱۰۰ کشته به دنبال داشت، ویدیوی تازه‌ای از جزییات این اتفاق ناگوار منتشر شده است.

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ