زمان پخش سریال سرزمین مادری | ساعت پخش و تکرار سرزمین مادری

1

سریال سرزمین مادری کی پخش می شود ساعت پخش سریال سرزمین مادری سریال سرزمین مادری از کدام شبکه پخش میشود

زمان پخش سریال سرزمین مادری

سریال «سرزمین کهن» با عنوان «سرزمین مادری» از روز جمعه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲) در جدول پخش شبکه سه قرار می‌گیرد.

حسین محجوب نیز از بازیگران سریال «سرزمین مادری»، با انتشار ویدئویی از این سریال از آغاز پخش آن خبر داده و نوشته است: «سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی «کمال تبریزی» که پیش از این «سرزمین کهن» نام داشت، از ۱۴ مهر هر جمعه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. امیدوارم دیگر دچار حاشیه نشود و بتوانیم این سریال زیبا را تماشا کنیم.»

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، محسن تنابنده، رضا کیانیان، جواد عزتی، امیر آقایی، هومن سیدی، هنگامه قاضیانی و…. از جمله ستاره‌هایی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

ساعت پخش سریال سرزمین مادری

سریال سرزمین مادرى پنج شنبه و جمعه ها از شبکه سه سیما پخش می شود.

با توجه به انتظار مخاطبان برای پخش این سریال، «سرزمین مادری» از قاب شبکه سه تماشایی شد.

ساعت پخش سریال سرزمین مادری از شبکه ۳ : سرزمین مادری پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ٢٠:٣٠ پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۵۰ ، ۹:۴۵ و ۱۶ روز بعد روی آنتن می رود.

  • تاریخ پخش سریال سرزمین مادری از شبکه ۳ : از ۱۴ مهر ۱۴۰۲
  • روز پخش سریال سرزمین مادری از شبکه ۳ : جمعه ها
  • ساعت پخش سریال سرزمین مادری از شبکه ۳ : ۲۱:۰۰
  • مدت زمان هر قسمت از سریال سرزمین کهن : ۵۰ دقیقه

فیلم سرزمین مادری سریال سرزمین کهن کی پخش میشود سریال سرزمین کهن جدول پخش شبکه سه بازیگران سرزمین مادری (کهن)

سریال سرزمین مادری از کدام شبکه پخش می شود

سریال «سرزمین مادری» با نام سابق «سرزمین کهن» ۱۰ سال پیش در دی ماه سال ۹۲ روی آنتن رفت و بعد از پخش ۳ قسمت، پخش آن متوقف شد. این سریال در ابتدای پخش با اعتراض بختیاری ها مواجه شد و بعد از آن جلسات متعددی برای دلجویی از بختیاری ها از طرف صداوسیما برگزار شد.

«سرزمین مادری» مجموعه‌ای تاریخی است که به شکلی متفاوت به وقایع سیاسی ایران از دهه بیست تا پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد و از پربازیگرترین سریال‌های تاریخ تلویزیون محسوب می‌شود.

برای تماشای رایگان دو قسمت اول این سریال با بالاترین کیفیت، می‌توانید چهارشنبه ۵ مهر به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، بخش فیلم و سریال مراجعه کنید.

آخرین باری که به صورت رسمی اعلام شد، قرار است این سریال از تلویزیون به پخش برسد سال ۹۶ بود که تیزری از این مجموعه روی آنتن رفت و نام آن به «سرزمین مادری» تغییر یافت. در این تیزر اعلام شده بود که قرار است «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی از ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه سه سیما برود.

ساعت پخش و تکرار سرزمین مادری

شب گذشته تلوبیون به صورت رسمی و در خبری اعلام کرد که این سریال بر بستر اپلیکیشن و سایت تلوبیون قرار خواهد گرفت. حتما پخش این سریال یک گام رو به جلوست اما قطعا سریالی که با پروداکشن و هزینه بالا ساخته شده است و بازیگران باسابقه و مطرحی در آن حضور دارند بهتر است به زودی در شبکه های سراسری تلویزیون هم دیده شود و مخاطب فراگیر سیما از آن بهره ببرد. مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی «جنابِ عالی» به کارگردانی عادل تبریزی نیز فروردین ۱۴۰۱ به عنوان اولین اثر نمایشی به صورت اختصاصی از تلوبیون به پخش رسید که شنیده ها حاکی از آن است که این مجموعه به زودی از تلویزیون نیز پخش خواهد شد.

پخش آنلاین رایگان مجموعه نمایشی «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد مسعود و با بازی شهاب حسینی، جواد عزتی و بسیاری از بازیگران مطرح کشور، از چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲، به صورت دو قسمت در هفته (چهارشنبه‌ها) از سایت و اپلیکیشن تلوبیون آغاز می‌شود.

سریال سرزمین مادری پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ٢٠:٣٠ پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۵۰ ، ۹:۴۵ و ۱۶ روز بعد روی آنتن می رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. https://ifilo.net/Tehranaabi می گوید

    عالی