بازیگر نقش شاپرک در سریال سرزمین مادری کیست +عکس

0

اسم واقعی شاپرک در سریال سرزمین مادری اسم دختر عبدالرضا بهادری در سریال سرزمین مادری کودکی

بازیگر نقش شاپرک در سریال سرزمین مادری

بازیگر نقش کودکی شاپرک در سریال سرزمین مادری کسی نیست جز پریا مردانیان که نقش کودکی شاپرک سرزمین مادری را بازی کرده است.

پریا مردانیان متولد ۱۰ تیرماه سال ۱۳۷۷ به دنیا آمده و تک فرزند خانواده ی خود است. این دختر چشم رنگی از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و شش سال داشت که اولین نقش خود را در فیلم داستان پاییزی بازی کرد.

فیلم سرزمین مادری سریال سرزمین کهن پریا مردانیان بیوگرافی پریا مردانیان بازیگران سرزمین مادری (کهن)

پریا مردانیان کیست

پریا مردانیان از جمله بازیگران خردسال سینما و تلویزیون است و با ترلان پروانه و سهند جاهدی و آرمیتا مردانی همدوره بوده که اکنون وارد سن جوانی شده و در آثار متعددی ایفای نقش کرده است.

پریا مردانیان متولد شهر تهران است و اصالتا اذری است. او مدرک کارشناسی مهندسی صنایع دارد. او هیچ خواهر و یا برادری ندارد و تک فرزند خانواده است. نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد، سریال کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی بود.

فیلم سرزمین مادری سریال سرزمین کهن پریا مردانیان بیوگرافی پریا مردانیان بازیگران سرزمین مادری (کهن)

بازیگر نقش شاپرک در سریال سرزمین مادری بزرگسالی

نیکی کریمی بازیگر نقش شاپرک در بزرگسالی در سریال سرزمین مادری است.

نیکی کریمی هم در این سریال، برای اولین بار مقابل دوربین یک سریال تلویزیونی رفته است. او بعدها در «کیمیا» هم بازی کرد که البته زودتر به پخش رسید.

فیلم سرزمین مادری سریال سرزمین کهن پریا مردانیان بیوگرافی پریا مردانیان بازیگران سرزمین مادری (کهن)عکس بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ