علت مرگ آتیلا پسیانی چیست | دلیل فوت آتیلا پسیانی چه بود

0

آتیلا پسیانی چرا فوت شد علت درگذشت آتیلا پسیانی چیست آتیلا پسیانی چه نوع سرطانی مبتلا بود

علت مرگ آتیلا پسیانی چیست

متاسفانه هنرمند ارزشمند و بی‌بدیل سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان آتیلا پسیانی عزیز پس از دوران سخت و طولانی بیماری و در خارج از وطن از میان ما رفت و به آرامش بیکران پیوست.

انجمن صنفی بازیگران سینما این سوگ بزرگ را به خانواده محترم و هنرمند ایشان ، خانم فاطمه نقوی ، خانم ستاره پسیانی و آقای خسرو پسیانی و همچنین به حضور همکاران گرامی ، جامعه تئاتری کشور و تمامی دوست‌داران ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

خانواده آتیلا پسیانی بیوگرافی آتیلا پسیانی بیماری بازیگران اینستاگرام آتیلا پسیانی اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

دلیل فوت آتیلا پسیانی چه بود

علت مرگ آتیلا پسیانی مشخص شد. آتیلا پسیانی طی چند هفته اخیر برای سفر شخصی به فرانسه سفر کرده بود که به دلیل عوارض بیماری سرطان مجبور شده بود در بیمارستانی در آنجا بستری شود و همان جا درگذشت.

سرطان آتیلا پسیانی چه بود

ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی چد روز قبل درباره سفر اخیر پدرش بعد از ابتلا به سرطان واقعیت را گفت.

سفر آتیلا پسیانی هیچ ربطی به درمان سرطان او در کشور فرانسه ندارد.

اما زمانی که حال آتیلا پسیانی در فرانسه خراب می شود او را در بیمارستان بستری می کنند.

آتیلا پسیانی بخاطر شرایط نامساعد جسمی اش فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.

مدتی قبل عباس یاری (رئیس شورای سیاست گذاری مجله فیلم امروز) با انتشار یادداشتی از بیماری سرطان آتیلا پسیانی خبر داد و و در بخشی از یادداشتش نوشت:

«…بعدها دیدارهای‌مان گاهی در زمان اجراهای او روی صحنه بود و زمانی که من تلاش کردم برای پادکست مادرش، زنده‌یاد جمیله شیخی چند کلامی حرف بزند که گفت درگیر کار تئاتر هستم و نمی‌رسم. چند باری هم با ستاره درتماس بودم تا به بهانهٔ بازی خوبش به نقش نقره در جیران با هم گفت‌وگو کنیم که گفت: «درگیر بیماری بابا هستم.»؛ افسوس که با تمامی عشق و انرژی‌ای که آتیلا برای کار دارد، او مدتی است میزبانِ مهمانِ ناخوانده‌ای به نام سرطان شده و دوره‌های مختلف و سرشار از درد شیمی درمانی و تغییر چهره را طی می‌کند. آتیلا البته برای فرار از این بحران کارش را بیشتر هم کرده تا کمی از درد این بیماری کمتر شود و روحیه‌اش تغییر کند. برایش آرزوی سلامتی و حال خوب دارم.».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ