آیفون ۱۴ رجیستر میشود یا نمی شود؟

0

ایفون ۱۴ ریجستر میشود یا نه

آیفون ۱۴ رجیستر میشود یا نمی شود؟

مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد کشور امروز در نشست خبری: موبایل آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد. با کاهش محدودیت‌های ارزی، گوشی آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد و این گوشی از نظر تکنولوژی مشکلی ندارد، البته باید در نظر داشت که موبایل مشمول استاندارد اجباری نیست و این موضوع زیرمجموعه وزارت ارتباطات است.

البته به نظر اعلام چنین خبری در نشست خبری برای رئیس سازمان ملی استاندارد درد سرساز شد و پیش‌از اتمام جلسه با وی تماس گرفتند و با دادن تذکر از سوی دولت به وی اعلام شد که چرا باید چنین خبری را مطرح کند.

وی در همان نشست خبری بلافاصله با خنده به خبرنگاران گفت: وزارت ارتباطات این موضوع را بررسی خواهد کرد و اگر گشایشی باشد در خصوص ریجستری آیفون ۱۴ در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

رجیستر آیفون ۱۴ به سازمان استاندارد ربطی ندارد

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تکذیب اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص ریجیستری آیفون ۱۴ گفت: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزه‌ی استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری صورت گیرد.

مهدی اسلام پناه رجیستر گوشی آیفون رئیس سازمان استاندارد اخبار رجیستری موبایل

ماجرای تلفن خاص به رئیس سازمان استاندارد در نشست خبری چه بود؟

رییس سازمان استاندارد در پاسخ به سوالی که ایا عدم ریجستری آیفون ١۴ ربطی به ماجرای استاندارد دارد؟ گفت:انشالله آیفون ١۴ رجیستر میشود. البته ماجرا مرتبط با ما نیست و در این حوزه ما استانداردی تدوین نکردیم.

هنوز نشست خبری مهدی اسلام‌پناه به پایان نرسیده بود که تلفن وی زنگ زد . او به تلفن خود در نشست خبری پاسخ داد و توضیحاتی درباره‌ی خبر اعلامی‌اش داد.

وی گفت: من توضیح دادم که وزارت ارتباطات در این حوزه در حال تنظیم مقررات است و اعلام می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ