سعید سامورایی کیست | سعید سامورایی بچه کجاست

0

سعید سامورایی بچه کجاست عکس سعید سامورایی خاک سفید سعید سامورایی لات تهرانپارس

سعید سامورایی کیست

سعید سامورایی متولد ۱۳۵۳ است و اولین بار سال ۸۴ دستگیر شد. او از اراذل و اوباش محله خاک سفید بود که هنوز هم دست به شرارت هایش‌ می‌زند و به خاطر قیافه و نوع شرارتش به سامورایی معروف شد. بسیاری از اراذل و اوباش دیگر مانند مهدی سیاه، فرهنگ شیشه و علی مطلب هم بودند که از سوی پلیس کشته شدند یا بعد از دستگیری به خاطر جرایم بسیار اعدام شدند.

البته آنچه در حال حاضر به عنوان اراذل و اوباش از آن‌ها یاد می‌شود، بیشتر افرادی هستند که از پشت گوشی‌های تلفن و در اینستاگرام برای همدیگر کری می‌خوانند و با اولین اخطار پلیس فتا، اکانت خود را مسدود می‌کنند.

سعید سامورایی به علت اینکه چند سالی در ژاپن بود به این لقب شناخته می‌شود. او دارای جثه بسیار بزرگی است و از دهه هشتاد که طرح برخورد با اراذل‌ و اوباش آغاز شده‌ تا همین دو سال پیش همیشه پای ثابت دستگیری های پلیس بوده است.

سعید سامورایی که به‌ گفته دوستانش دیگر توبه کرده و شرارت نمی‌کنند، هر از چند گاهی توبه خود را شکسته و به درگیری با اراذل‌ و اوباش دیگر می‌پردازد.

گنده لات های تهران عکس اراذل و اوباش شرارت سعید سامورایی اشرار تهران

خبرگزاری ایسنا در ۲۸ آبان ۱۳۸۴ خبری به شرح زیر منتشر کرد :

روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس حین جمع‌آوری تعدادی از اراذل و اوباش و توزیع کنندگان خرده‌پای مواد مخدر در فلکه تهرانپارس به یک خودرو زانتیای در حال عبور از فلکه اول، مشکوک شدند.

ماموران با متوقف کردن خودرو سه تن از سرنشینان آن به نامهای «سعید ــ ر» و «رضا ــ ح» به همراهی زنی حدود ۴۵ ساله و دارای ظاهر نامناسب را برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

طی تحقیقات پلیسی، زن ۴۵ ساله به نام «شیرین ـــ ح» ابتدا مدعی شد که توسط این دو تن به زور سوار خودرو شده است؛ اما در ادامه بررسی‌ها و استفاده از شگردهای پلیسی، وی اعتراف کرد که با همکاری متهمان و سایر اراذل و اوباش منطقه شرق تهران، زنان و دختران جوان را اغفال کرده و با انتخاب سوژه‌ها در پارتی‌های شبانه و وعده مصرف مواد مخدر ، کراک و شیشه آنها را برای سایر افراد شکار کرده و در قبال دریافت دستمزد، در اختیار اراذل و اوباش قرار داده است.

پلیس در ادامه بررسی‌ها از «سعید ـــ ر» ۳۱ ساله معروف به «سعید سامورایی» و بررسی سوابق وی نیز پی برد که او در سال ۷۵ به جرم شرارت، تجاوز به عنف، زورگیری در شرق تهران با ۲۷ شاکی روانه زندان شده است؛ بطوریکه بر اساس رای دادگاه به خاطر جرمهای ارتکابی، محکوم به اعدام، اما با گذراندن ۷ سال حبس، عفو و از زندان آزاد شده است.

سرهنگ سید علی اکبر رودکی، رییس کلانتری ۱۲۶ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا با بیان این که از دو سال قبل اخباری مبنی بر باجخواهی ، زورگیری و عربده کشی از سوی فردی معروف به «سامورایی» از طریق ماموران اطلاعاتی کسب می‌شد، اما هیچ یک از شکات به واسطه ترس از حبس کوتاه مدت و آزادی مجدد متهم، حاضر به طرح شکایت نبودند، افزود: ماموران انتظامی با وجود اطلاعاتی مبنی بر مصرف مواد مخدر صنعتی شیشه، سرقت به عنف و بستن خیابان و شکستن شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها در منطقه، موفق به دستگیری متهم نشدند، تا این که در جریان اجرای طرح افزایش امنیت اجتماعی، این متهم، شناسایی و دستگیر شد.

دیگر متهم دستگیر شده این پرونده «رضا ــ ح» معروف به «رضا لُره» نیز یکی از سابقه‌داران شرق تهران است.

وی در اردیبهشت ماه سال جاری در جریان پیگیری‌های پلیس در خصوص ماجرای یک درگیری توام با چاقوکشی، دستگیر شده و پس از آنکه حاضر به معرفی خود به پلیس نشد، ماموران با کسب مجوز قانونی به منزل وی مراجعه کرده و او را به همراه گاوصندوقی که مدعی بود کلید آن گم شده است، به کلانتری انتقال دادند.

ساعاتی بعد از باز شدن گاوصندوق، ۴۷۰ گرم کراک از گاوصندوق خارج و در بازرسی از منزل متهم نیز یک قبضه سلاح کلت شاه‌کش به همراه ۷ تیر فشنگ کشف شد.

بر اساس تحقیقات پلیس از متهم، وی درحالی مجددا دست به ارتکاب جرم زده است که با تحمل حبس کوتاه‌مدت به دلیل جرمهای ارتکابی، از زندان آزاد شده است. به گزارش ایسنا، تا کنون چندین گروه از سارقان دستگیر شده تا کنون، خود را از اعضای باند معروف به «سامورایی» معرفی کرده‌اند و این موضوع در حال پیگیری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ