دختر منصوره معصومی اصل و مناظره با فائزه هاشمی +فیلم

0

دختر منصوره معصومی اصل و مناظره با فائزه هاشمی

در اردیبشهت سال ۱۴۰۰ ویدیویی کوتاه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در آن دختر نوجوانی فائزه هاشمی را دعوت به مناظره می کند. این دختر نوجوان فرزند شخصی است به نام منصوره معصومی‌اصل، که در اینستاگرامش خود را دارای دکترای علوم قرآنی و مشاوره خانواده و قبل ازدواج و مدیر موسسه بیت‌النور معرفی کرده است. با کمی جستجو در رسانه ها متوجه می شوید که او نامزد انتخابات مجلس دهم نیز بوده که اتفاقاً موفق به جلب نظر آرای مردمی نشده و شکست خورده است.

دختر خانم معصومی اصل در ویدئویی که به آن اشاره کردیم با اشاره به اظهارات فائزه هاشمی‌، می‌گوید: مامان نمی‌خواهی جوابی بدهی و مادر می‌گوید خودت جوابش بده. سپس دختربچه کم‌سن‌و‌سال بر اساس سناریوی از پیش‌نوشته‌شده به فائزه هاشمی توهین می‌کند و می‌گوید او آماده مناظره است. اما تصور نمی‌کرد که دختر آیت‌ا… هاشمی به‌خوبی می‌دانست در‌ پشت پرده چه خبر است و چه جریانی و با چه هدفی یک دختر‌بچه را بازیچه رسیدن به اهداف سیاسی‌اش کرده است؛ بنابراین اعلام کرد: «از این کلیپ خیلی خوشم آمد و پیشنهاد گفت‌وگو با این دختر خانم بسیار خوب را می‌پذیرم.» زمان زیادی نگذشت که ویدئوی دیگری از این دختر منتشر شد که در آن خطاب به دختر آیت‌ا… هاشمی گفت: «سلام فائزه خانم، من امروز در سایت‌ها دیدم شما پیشنهاد مناظره با من را قبول کردید و آماده‌ مناظره با من شدید. به قول خودتان شما کاندیدای ریاست‌جمهوری هستید و شما می‌توانید از مناظره با من سوءاستفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم. و البته شما قطعا باید رد‌صلاحیت شوید. ان‌شاءا… مناظره‌ ما باشد برای بعد از انتخابات. آهان، راستی من فصل امتحاناتم است و باید امتحاناتم را خوب بدهم تا آدم خوبی باشم، تا در آینده عاقبت به شر نشوم.»

منصوره معصومی اصل فائزه هاشمی بیوگرافی منصوره معصومی اصل

اظهارات جالبی که به نظر می رسد یک سناریو نویس حرفه ای آنرا از لحظه اول کلیپ نوشته و در ادامه با توجه به واکنش های فائزه هاشمی و البته استقبال مخاطب، آنرا پیش می برد.

اظهارات منصوره معصومی اصل در انتقاد به رویه شبکه افق در دعوت از همه طیف‌ها درباره جنگ غزه و جمله جنجال آفرینش مبنی بر اینکه: «… به ما می‌گویند اینقدر می‌گویند صداوسیما فقط حزب اللهی ها را می‌آورد… بگند. این مملکت مال حزب اللهی‌هاست.»، او را صدر خبرها قرار داده است و نقدهایی به این صحبت‌ها وارد شده است. همزمان با این اتفاق مشخص شد این شخص، مادر همان دختر نوجوانی است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فائزه هاشمی دختر اکبر هاشمی رفسنجانی را دعوت به مناظره کرده بود و بعد از پذیرش مناظره توسط فائزه، جا زده بود. آن ویدیوها و حواشی معروف که در آن مادر این دختر نیز حضور دارد را می‌بینید.

دانلود

منبع : دیده بان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ