ساعت پخش سریال یوسف پیامبر از شبکه آی فیلم

0

ساعت پخش و تکراز سریال یوسف پیامبر زمان پخش سریال یوسف پیامبر در سال ۱۴۰۲

ساعت پخش سریال یوسف پیامبر از شبکه آی فیلم

ایا سریال یوسف پیامبر در سال ۱۴۰۲ پخش میشود؟ بله امسال سریال یوسف و زلیخا از شبکه آی فیلم فارسی پخش می شود.

سریال یوسف پیامبر از سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ جایگزین سریال نون خ خواهد شد. سریال حضرت یوسف هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

سریال یوسف پیامبر جدول پخش آی فیلم

در خلاصه داستان «یوسف پیامبر (ع)» آمده است: زمانی که یعقوب علیه‌السلام، مردمان بنی‌اسرائیل را به معبود یگانه عالم فراخوانده و از پرستش خدایان سرد و سنگی انذار می‌دهد؛ خداوند کریم، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف علیه‌السلام را به وی عطا می‌کند که در حسن و جمال، بی‌نظیر است. یوسف علیه‌السلام در کودکی رویای عجیبی می‌بیند؛ رویایی که در آن خورشید و ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند. یعقوب علیه‌السلام که این رویای عظیم را می‌شنود؛ به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف رشک می‌ورزیدند، او را به صحرا برده و به چاه بدخواهی می‌افکنند؛ اما خداوند که اراده فرموده تا به واسطه یوسف علیه‌السلام، مردم را به راه نجات و هدایت دعوت نماید؛ او را از پستی چاه رهانیده و بلندی مقام و مرتبت عطا می‌نماید.

سریال یوسف پیامبر در چه شبکه ای پخش میشود

با توجه به درخواست‌های مکرر مخاطبان شبکه آی‌فیلم، این شبکه پخش سریال «یوسف پیامبر (ع)» به کارگردانی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور را در دستور کار قرار داد.

بر این اساس، مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر (ع)» از امشب ۱۶ آبان، هرشب بجز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ پخش می‌شود و بازپخش آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ خواهد بود.

ساعت پخش و تکرار سریال یوسف پیامبر

طبق اعلام شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» از سه‌شنبه ۱۶ آبان به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود؛ بنابراین گزارش، سریال «یوسف پیامبر» هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ