نحوه جمع شدن آینه بغل تارا +فیلم

0

علت جمع نشدن آینه بغل تارا با ریموت اینه بغل تارا دستی آینه بغل تارا اتوماتیک نحوه بستن اینه تارا بستن آینه برقی با دست

نحوه جمع شدن آینه بغل تارا

برای بسته شدن آینه ها، کلید تنظیم را ۱۸۰ درجه بچرخانید تا نشانگر آن کاملا ً رو به پایین قرار گیرد و برای بازشدن آینه کلید را به حالت اولیه برگردانید.

این آینه ها بدون نیاز به استفاده از نیروی دست و همزمان با بستن درب های خودرو در صورتی که کلید تنظیم در حالت عادی و نشانگر رو به بالا باشد، از طریق کنترل از راه دور و به صورت اتوماتیک بسته می شوند و با باز کردن درب ها از روی کنترل از راه دور باز می شود.

مشخصات خودرو تارا خودرو تارا آینه بغل تارا

به این صورت که با یک بار فشردن دکمه “قفل کردن” روی کنترل از راه دور، ابتدا درب ها قفل می شوند و با ضربه دوم، در فاصله زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه از ضربه اول بر روی همان دکمه، آینه ها جمع می شوند. با یکبار فشردن دکمه “باز کردن” روی کنترل از راه دور، آینه ها نیز باز می شوند.

بهتر است آینه ها را هنگام تمیز کردن خودرو یا کارواش، به داخل جمع کنید تا از آسیب به آینه ها جلوگیری شود.

آینه های خود ماشین تارا را موتور دار است که با قفل کردن درب بسته و با باز کردن درب اینه باز شود و یک کلید هم داخل کابین نصب است که از این طریق هم اینه ها باز و بسته می‌شوند.

یش تر گفته می شد که تارا دنده ای با آینه های جانبی برقی با قابلیت تاشوندگی دستی به بازار عرضه می شوند. این قطعه در اصل سطح دوم آینه جانبی پژو ۳۰۱ بوده که برای تارا با جعبه دنده دستی انتخاب شده است. همچنین ایران خودرو اعلام کرده بود که تارا اتوماتیک با آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه راهنما به بازار عرضه می شود. این نوع آینه هم مربوط به سطح چهارم آینه های جانبی پژو ۳۰۱ بوده و در نسخه اتوماتیک این سدان فرانسوی نیز وجود دارد.

نحوه بستن آینه تاشوی تارا با سنسور لمسی

هنگام باز و بسته خودرو از طریق سنسور لمسی دستگیره درب ها، با یکبار لمس کردن قسمت خارجی دستگیره درب های جلو، خودرو قفل می شود. در صورتیکه در فاصله زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه قسمت خارجی دستگیره درب ها دوباره لمس شود، آینه ها جمع می شوند

همچنین هنگام باز کردن قفل خودرو با سنسنور لمسی، علاوه بر باز شدن قفل خودرو ، آینه ها نیز باز می شوند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ