یعقوب براجعه کیست | یعقوب براجعه اهل کجاست

0

یعقوب براجعه اصالتا اهل کجاست یعقوب متولد کدام شهر است

یعقوب براجعه اهل کجاست

یعقوب براجعه براجعه در جام جهانی زیر ۱۷ سال که در سال ۲۰۲۳ برگزار شد گل اول ایران به برزیل در دقیقه ۵۴ را به ثمر رساند و ایران با نتیجه ۳ بر ۲ مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد. براجعه فعالیت حرفه اش در فوتبال را با باشگاه جاوید کاشان ، یکی از باشگاه های پایه فوتبال کاشان به مربیگری جعفر حفیظی آغاز کرد.

تیم ملی نوجوانان ایران بیوگرافی یعقوب براجعه

یعقوب براجعه کیست

یعقوب براجعه متولد ۶ بهمن ۱۳۸۴ در آبادان فوتبالیست اهل ایران است.  اصالت یعقوب براجعه به آبادان بر میگردد و او در این شهر متولد شده ولی او بزرگ شده شهر کاشان است.

یعقوب براجعه بازیکن تیم نوجوانان مس کرمان به همراه تیم ملی نوجوانان کشورمان در جام جهانی این رده سنی با شکست در ضربات پنالتی برابر تیم مراکش از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ براجعه که یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی نوجوانان محسوب می شد، در آخرین بازی تیم ملی کشورمان نیز در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت و در نیمه دوم و برروی گل تیم کشورمان تاثیر مستقیم گذاشت تا در این بازی نیز یکی از بازیکنان خوب کشورمان قلمداد گردد.

اما در دقایق تلف شده بازی برابر مراکش دروازه کشورمان باز شد تا کار به ضربات پنالتی بکشد و در نهایت در این ضربات تیم کشورمان با شکست برابر حریف از گردونه رقابت ها حذف شود.

براجعه به همراه تیم مای نوجوانان کشورمان با شکست غرور آفرین تیم ملی برزیل و در گروهی که انگلیس نیز در آن حاضر بود موفق شد جواز صعود به دور بعد مسابقات را کسب کند و باید به این نفرات شایسته و آینده دار خسته نباشید و خدا قوت گفت.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ