بازیگر نقش میثم در زخم کاری کیست +عکس

0

بیوگرافی بازیگر نقش میثم در زخم کاری ۲ اسم بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری بازگشت

بازیگر نقش میثم در زخم کاری کیست

مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری است. مرتضی امینی تبار در فصل ۱ زخم کاری در مقابل بازیگر نقش مائده بازی می کرد و در زخم کاری ۲ موضوعات متفاوت تری را پیش رو دارد. میثم مالکی پسر مالک مالکی است.

میثمی که دیگر شبیه به میثم عاشق پیشه و ساکت و ساکن فصل پیش نیست. انگار قتل پدر موجب شد تا او پوست بیاندازد و پوسته پدر را به تن کند تا راه ناتمام او را تمام کند. حتی شمایل و ظاهر او هم تغییر کرده. ریش گذاشتن میثم فقط نشانه عزادار بودن او نیست، نشان از یک میثم تازه است که از مرگ مالک به تولد دیگر رسیده است. مرتضی امینی‌تبار بازیگر نقش میثم هم در فاصله این دو فصل و تجربه‌ای که در بازیگری اندوخته، این بار پخته‌تر و قدرتمند‌تر از پیش ظاهر شده. این هم ناشی از آموخته‌هایش از بازی در فصل اول است و هم مقتضای شخصیت میثم که رنج از او انسانی دیگر ساخته است. رنج فقدان عشقش و پدرش. به قول نیچه دردی که تو را نکشد، قوی‌تر می‌کند و حالا میثم قوی‌تر از قبل شده و انگیزه انتقام خون پدر هم بر اراده او افزوده است. گویی او زخم به زخم خود را ساخته تا بر زخمی بزرگتر که بر دلش گذاشته‌اند مرهم بگذارد.

مرتضی امینی تبار بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگران سریال زخم کاری

بعد از مرگ فرنهادزاده حالا میثم دیگر هیچ متحدی در برابر طلوعی ندارد و او خوب می‌داند دست خالی حریف طلوعی و شفاعت نمی‌شود. میثم برای آنکه دیگر با طلوعی روبرو نشود از شرکت پدرش رفت و حتی تابلوی عکس پدرش را از شرکت برداشت. او به خوبی درک کرد هلدینگ ریزآبادی با نفوذ طلوعی دیگر جای ماندن و کار کردن نیست. اگرچه سمیرا هنوز هم معتقد است باید در کنار طلوعی بماند اما مرگ فرنهادزاده نشان داد بازی طلوعی بسیار صریح‌تر از چیزی است که در ابتدا نشان می‌داد و این ترس را درون میثم هم بیشتر کرده است.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در زخم کاری

مرتضی امینی تبار متولد ۱۶مرداد ۱۳۷۸ در قم، بازیگر سینما و تلویزیون است. او تحصیل‌ کرده رشته بازیگری است که با تئاتر دانشجویی کارش را شروع می‌کند و در ۲۱ سالگی با سریال زخم کاری به شهرت می‌رسد.

مرتضی امینی در چند تئاتر به محمدحسین مهدویان برای بازی در نقش میثم معرفی می‌شود و بعد از گذراندن تست‌های سختگیرانه محمدحسین مهدویان برای بازی در سریال زخم کاری انتخاب می‌شود.

مرتضی امینی تبار بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگران سریال زخم کاری

بازیگر نقش میثم زخم کاری اصالتا اهل کجاست؟

مرتضی امینی‌تبار، بازیگر نقش میثم سریال زخم کاری اصالتی افغانستانی دارد، اما در ایران به دنیا آمده است. پدر و مادر وی ۲۵سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کردند.

او در جایی گفته است: پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵سال پیش ساکن ایران شدند. ۱۵ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم. تقریبا هر کجا که کار کردم، همه می‌دانستند من افغانستانی هستم و مشکل چندانی هم پیش نمی‌آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ