خرید اینترنتی لاستیک یزد تایر دولتی +قیمت کارخانه

0

ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر در تهران قیمت لاستیک یزد تایر ۲۰۵ دولتی ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر پراید قیمت لاستیک یزد تایر ۱۸۵ دولتی

خرید اینترنتی لاستیک یزد تایر دولتی

به استحضـار مـردم شـریـف ایـران اسـلامی و مشتـریان محتـرم و وفـادار برند یزدتایر می‌رســاند “شرکت دانش بنیـان صنایع لاستیک یزد” در اقدامی هماهنـگ با دیگر تولیدکنندگان تایر کشـور به منظور کاهش تورم و قیمت تایر، در فاز اول اقـدام به توزیـع ویژه ۶۹۱,۰۰۰ حلقـه انواع تایر با سایز ۱۳، ۱۴ و ۱۵ طی روزهـای آتی و از طریق نمایندگی های مجاز خود می نماید.

همچنـین علاوه بر توزیع ویژه فوق الذکر، فروش تایر در تمامی سـایزها وفق روال عـادی در حال انجـام بوده و پس از این نیز ادامه خواهد داشت.

ضروریست به محضر ملت عزتمند ایران برساند،فرزندان غیور شما در “شرکت دانش بنیان صنایع لاستیک یزد(یزدتایر)” در کنار دیگر کارخانجات تولیدکننده تایر، برنامه ریزی لازم جهت تولید و عرضه حداکثری تایر به نرخ های مصوب را از طریق نمایندگان محترم توزیع و فروش بعمل آورده و بطور مستمر به بازار عرضه می دارد.

ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر ۱۴۰۲

  • برای ثبت نام لاستیک دولتی یزد، شرایط و نکات زیر رعایت نمایید:
  • در خرید اینترنتی لاستیک یزد به هر کد ملی تنها ۴ حلقه و در خرید حضوری ۲ حلقه لاستیک تعلق می‌گیرد.
  • برای ثبت نام در سامانه تخصیص تایر باید با کد ملی و شماره موبایل متعلق به صاحب خودرو ثبت نام کنید و پرداخت وجه تایرها هم تنها با کارت بانکی متعلق به صاحب خودرو امکان‌پذیر است.
  • در صورت ارائه اطلاعات نادرست، سفارش شما لغو و مبلغ واریز شده به حسابتان بر می‌گردد.
  • در صورت ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر در سامانه باید خودتان برای تحویل لاستیک به نمایندگی مراجعه کنید.
  • نصب تایرها روی خودرو در نمایندگی الزامی است.
  • در صورت خرید اینترنتی لاستیک یزد تایر دولتی در سایت‌های عامل فروش، باید ۹ درصد مالیات و هزینه ارسال پستی را هم بپردازید. البته بعضی از این سایت‌ها امکان پرداخت ۵۰ درصد مبلغ خودرو هنگام تحویل را فراهم کرده‌اند.
  • ثبت نام لاستیک یزد تایر برای لاستیک‌های سایز ۱۸، ۱۹ و ۲۰ امکان‌پذیر نیست، چون این شرکت در حال حاضر لاستیک مخصوص خودروهای شاسی‌بلند و برخی از خودروهای کراس اور را تولید نمی‌کند.

شرکت یزد تایر در سراسر کشور نمایندگی‌هایی تأسیس کرده تا مشتریان آن از هر شهری بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت نام لاستیک یزد تایر را انجام داده و لاستیک‌های خود را دریافت کنند. برای دریافت لیست نمایندگی‌ها می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس www.yric.com (بخش خدمات) مراجعه کنید. علاوه بر این، در سایت اطلاعات کاملی در خصوص محصولات این شرکت وجود دارد تا شما قبل از مراجعه به نمایندگی‌ها بتوانید متناسب با نوع وسیله نقلیه تایر موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

لیست قیمت لاستیک سواری، وانتی بایاس و رادیال یزد تایر

قیمت انواع لاستیک یزد تایر برحسب قیمت کارخانه، قیمت عمده فروشی و قیمت فروش نهایی (برای مصرف‌کننده) در جدول زیر آمده است:

لاستیک یزد تایر قیمت لاستیک یزد تایر قیمت لاستیک دولتی شرکت یزد تایر لاستیک یزد تایر قیمت لاستیک یزد تایر قیمت لاستیک دولتی شرکت یزد تایر

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ