سایز لاستیک ال ۹۰ فابریک و استاندارد

0

سایز استاندارد لاستیک ال ۹۰ سایز لاستیک فابریک ال ۹۰ سایز لاستیک خودرو ال ۹۰ بهترین سایز لاستیک تندر ۹۰ پلاس

سایز لاستیک مناسب برای ال ۹۰

بهترین سایز لاستیک برای ال ۹۰ و مناسب ترین سایز لاستیک برای ال ۹۰ که باید روی دیواره آن هک شود ۱۸۵/۶۵R15 است. اما در صورت تمایل می توانید از سایز ۱۹۵/۶۰R15 و یا ۲۰۵/۶۰R15 استفاده کنید.

یکی از شایع ترین مسائلی که مالکان خودرو ال ۹۰ به آن اشاره کرده اند عدم تعادل خودرو در سرعت های بالا در جاده ها و آزاد راه ها است.این اتفاق به دلیل وزن بالای این ماشین است از این رو برخی مالکان ال ۹۰ از سایز پهن لاستیک استفاده می کنند که نتایج رضایت بخضی هم دارد.استفاده از لاستیک های پهن تر به جذابیت خودرو شما نیز اضافه می کند.

مشخصات تندر 90 بهترین سایز لاستیک برای ال 90

به طور کلی هر سایز متشکل از سه عدد است که پهنا و عرض لاستیک و قطر رینگ را مشخص می‌کند. برای ال نود خرید لاستیک ۲۰۵ مناسب خواهد بود؛ درحالی‌که سایز استاندارد برای ال ۹۰ در حالت فابریک ۱۵R65/185 است، شما می‌توانید از پهنای بیشتر ۲۰۵ هم برای خودرو خود استفاده کنید. در کنار این سایز فابریک، دو سایز پهن‌تر هم تعریف شده است. دو سایز ۱۵R60/195 و ۱۵R60/205 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، اگر به لاستیک ال ۹۰ پهن نیاز داشته باشید.

همچنین لاستیک‌های پهن جذابیت خودرو شما را دوچندان خواهند کرد؛ اما در کنار زیبایی، خرید لاستیک ۲۰۵ می‌تواند برای انتقال وزن خودرو به محیط اطراف، حالت تعادلی‌تری ایجاد کند و این چنین است که تعادل خودرو بالا می‌رود. با تمام این تفاسیر، استفاده از لاستیک پهن معایبی را هم به همراه دارد که پیش از خرید باید بدانید کدام نوع برای استفاده شما بهتر است. تنها یک نکته باقی می‌ماند؛ خرید لاستیک پهن با سایز ۱۵R60/195 به سبب ارتفاع کمتر نسبت به نمونه فابریک، کوبش خودرو را افزایش می‌دهد و درنهایت جلوبندی خودرو شما آسیب خواهد دید. توجه داشته باشید که سایز لاستیک ال نود در مدل پهن کمی گران‌تر از مدل فابریک آن است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ