اقدس الملوک بهادری کیست +عکس

0

اقدس الملوک بهادری بختیاری کیست اقدس الملوک بهادری که بود و چه کرد

اقدس الملوک بهادری کیست

بیتا فرهی در سرزمین مادری نقش اقدس الملوک بختیاری را بازی کرد. زنی ثروتمند، جدی و مقتدر است که همه اعضای خانواده «بهادری» از او حساب می‌برند و احترام ویژه‌ای برایش قائل هستند. این خانواده با دربار پهلوی ارتباط دارند و بانفوذ هستند، بنابراین «اقدس‌الملوک» از سیاست هم سر در می‌آورد.

اقدس الملوک در قسمت دوم سریال سرزمین مادری ظاهر می شود.. وقتی رهی با سن کم و قد کوتاهش کنار ماشین مدل بالاش می ایستد و به سوالاتش پاسخ می دهد.

بخشی از عظمت اقدس الملوک از ظاهر آن است. او همیشه با لنزهای گرد کوچک روی بینی اش از بالای عینک به همه اخم می کند. طرز گرفتن عصایش شاهانه است و با اقتدار و بدون کوچکترین تردیدی صحبت می کند و غالباً دستور می دهد.

اما رفتار او نسبت به رهی و شاپرک با بقیه متفاوت است. او از یک طرف سعی می کند اعتماد رهی را جلب کند و از طرف دیگر می خواهد بین رهی و شاپرک دوستی ایجاد کند تا رهی به بهانه این دوستی بیشتر به دیدار آنها برود.

بیوگرافی بیتا فرهی بازیگران سرزمین مادری (کهن)

این نقش با ویژگی هایی که برای آن طراحی شده، برخی از بینندگان را به یاد خانم هاویشان در «آرزوهای بزرگ» چارلز دیکنز انداخته است. زنی که امیدوار است برای یافتن نوه گمشده خود دست به هر کاری بزند. از بین همه اعضای خانواده، او با شاپرک به خوبی کنار می آید و حالا با دیدن رهی و مشکوک شدن به اینکه ممکن است او نوه گمشده اش باشد، زندگی اش تغییر می کند.

بیتا فرهی برای نشان دادن این اقتدار رفتاری تصنعی ندارد و اتفاقاً خیلی ساده و معمولی صحبت می کند، اما آنقدر در نقش خود مسلط است که می داند چگونه ظاهرش را تنظیم کند و چه رفتاری را دنبال کند تا مقتدر به نظر برسد. به همین دلیل است که او در این نقش کاملا پذیرفته شده است.

حتی زمانی که احساساتی می‌شود و صدایش ضعیف‌تر از حد معمول است، همچنان سبک قدرتمند خود را حفظ می‌کند و طوری رفتار می‌کند که انگار بخشی از شخصیت اوست و نمی‌تواند چیز دیگری باشد.

فرهی در تمام سال های فعالیت سینمایی خود بارها نقش یک مادر با احساس را بازی کرده و حالا آن احساسات را با اقتدار در هم آمیخته است.

در قسمت پنجم این سریال می بینیم که برای جلب رضایت رهی از پسرش التماس می کند که هر کاری که لازم است انجام دهد تا برادرش جواد را از زندان به بیمارستان برساند و این نشان دهنده قدرت اوست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ